19. Nicolas Pepe

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Seb'82
Normal Bruger

19. Nicolas Pepe

Post by Seb'82 » 1. Aug. 2019 17:45

Så er den officiel.

Arsenals dyreste signing. Bliver en særdeles spændende offensiv i den her sæson.

https://www.arsenal.com/news/nicolas-pe ... rd-signing

peterdebel
Normal Bruger

Re: 19. Nicolas Pepe

Post by peterdebel » 1. Aug. 2019 17:55

Hvor ER det vildt. Ifølge rygter skulle mange storklubber havde været ude efter ham.

Velkommen, Nico!!

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 1. Aug. 2019 18:12

Det er simpelthen en fantastisk signing. Derudover må man sige at den måde at bestyrelsen har fået den her finansiering til at køre på er fuldstændig verdensklasse.
Jeg er dybt imponeret over den måde klubben har håndteret det her vindue på og det er sjældent man kan sige det sådan som Arsenal fan. :mrgreen:
Vi får jo en offensiv der kan sammenlignes med Liverpool og City? 8)

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 1. Aug. 2019 18:24

80 millioner € sendes til hans tidligere klub og Pepe har fået en 5 årig kontrakt til 6 millioner £ årligt.

80 millioner € er en voldsom sum. Som påpeget vores dyreste indkøb, og således 20 millioner € dyrere end Aubameyang..

Må han blive en succes og en kommende legende for os.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 6. Aug. 2019 6:41

For at sætte handlen i perspektiv, så er 80 millioner € mange penge, men når en af vores konkurrenter skal give samme beløb ifg. kilder for en engelsk forsvarsspiller med 20 landskampe, viser det bare at priserne i Premier League er stukket af, så prisen på Pepe er høj, men det er priserne i PL disse år. Forhåbentlig holder han sig skadesfri og på sigt bliver en værdifuld spiller og en midtbaneprofil for os.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 15. Sep. 2019 19:20

Nogen der har set Pepe endnu?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. Sep. 2019 18:34

Fedder wrote:
15. Sep. 2019 19:20
Nogen der har set Pepe endnu?
Lidt kort indlæg uden meget begrundelse overhovedet. Mener du på stadion eller er du, som mange af os, en smule skuffet over hans præstationer?

Vi skal være tålmodige og jeg tror også Pepe er frustreret over tingene ikke rigtig er lykkes, så selvtillid og tid. Tænk på at TH14 ikke lynede for os lige med det samme. Måske Emery også spiller ham forkert? Tænker at Pepe ikke er angriber men mere fløj?

Pepe ser i hvertfald hurtig ud, så måske han bare skal spille det enkle spil, sikre afleveringer her i starten indtil løbemønstrene sidder mere fast, og han med sin fart kan komme i gunstige positioner?

Kunne godt tænke mig at det tager 1,5-2 sæsoner for Pepe at vende sig til en ny liga, spillestil osv, men jeg håber da han snart får sig første mål.

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 19. Sep. 2019 19:17

Hvad har TH14 med det at gøre?
Og Henry scorede 17 mål i hans debut sæson.....

Pepe skal selvfølgelig have tid, men jeg mener også godt at man kan have forventninger med det prisskilt.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. Sep. 2019 19:55

Fedder wrote:
19. Sep. 2019 19:17
Hvad har TH14 med det at gøre?
Og Henry scorede 17 mål i hans debut sæson.....

Pepe skal selvfølgelig have tid, men jeg mener også godt at man kan have forventninger med det prisskilt.
TH14 er og bliver en ener for klubben. En sand legende og passede perfekt ind i Arsenes taktik. Vi kan kun håbe på Pepe kommer derop. Prismæssigt er priserne i moderne bold stukket af forlængst. Se bare hvor meget knap 800 millioner kr. Dembele har bidraget med i Barcelona. Tilbage til Pepe: Med et tocifret antal scorede mål for sin tidligere klub i sidste sæson,er det klart forventningerne er høje og det skal Pepe sammen med en god taktik fra Emery forsøge at indfri.

Post Reply