20. Shkodran Mustafi

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Re: X. Shkodran Mustafi

Post by Alansmith » 30. Aug. 2016 22:48

araAFC wrote:
Nielsiano wrote:Jeg tror, det her kunne blive vældig godt. Velkommen til!

Image
Fantastisk gif, og velkommen tilbage!
Er det Mustafi? :D
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Ålen
Normal Bruger

Post by Ålen » 30. Aug. 2016 23:09

Velkommen til en virkelig spændende spiller. Tror som mange andre herinde at ham og Kos kan blive en spændende duo :twisted:

Og hvor er det i øvrigt lækkert med nogle tilgange. Man bliver jo nærmest overstadig med to bekræftede handler på én dag :lol:

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 30. Aug. 2016 23:10

Alansmith wrote:
araAFC wrote:
Nielsiano wrote:Jeg tror, det her kunne blive vældig godt. Velkommen til!

Image
Fantastisk gif, og velkommen tilbage!
Er det Mustafi? :D
Image

Desværre ikke, Alansmith. Men det kunne da have været fantastisk!

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 30. Aug. 2016 23:40

Finally! Fantastisk spiller. Hans statistikker fra La Liga taler for sig selv. Prisen? Jeg synes, den er fair. Stor sæson i Spanien, god slutrunde, stadig ung.

24 år, snakker Engelsk, Tysk og Spansk, 3.valg på verdens bedste landshold, erfaring fra 3 af de største ligaer. Fornuftig med bolden, stærk i nærkampe. Jeg tror ham og Kos kan blive en super konstalation de næste par år!
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 31. Aug. 2016 13:44

Alansmith wrote:
Esben wrote:For anden gang idag, velkommen!

Jeg glæder mig inderligt til at se partnerskabet mellem Kos og Mustafi. Nu er det ikke for at jinxe, men jeg tror det bliver det stærkeste midterforsvar vi har haft i mange, mange år.
Det skulle det sandelig også gerne. Er jo ligesom formålet med transfervinduet. :D

Det ser lovende ud med Mustafi. God alder, god erfaring, gode stats. Lad os håbe, at han supplerer Kos, for det bliver afgørende.
Mange troede Kolo og Gallas ville blive et godt makkerpar. Det tror jeg vidst vi alle husker hvordan endte, så intet er desværre sikkert :)

Edit: Prisen er i øvrigt fin. Om 2 år tænker vi nostalgisk tilbage til denne tid, hvor en klasse midterforsvarer ikke kostede 500 mio. :roll:

Kingkong
Normal Bruger

Post by Kingkong » 1. Sep. 2016 9:49

Er Mustafi blevet skadet mod finland?

NicolajT
Normal Bruger

Post by NicolajT » 1. Sep. 2016 10:50

har også set rygter med det, men han blev ikke skiftet ud i kampen mod Finland
Kingkong wrote:Er Mustafi blevet skadet mod finland?

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 1. Sep. 2016 16:41

Og vores nye tysker har fået nummer 20.
Image

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: 20. Shkodran Mustafi

Post by Niels Lønberg » 24. Nov. 2016 12:42

Er det bare mig eller har Mustafi lidt 'Vermaelen-tendenser'? Jeg synes ofte han er meget langt fremme på banen i nogle underlige posistioner. I flere kampe, er han kommet i overlap tæt på modstanderens hjørneflag, og har også prøvet at tage indkast højt oppe på modstanderens banehalvdel.

Jeg ser gerne, at vores midterforsvarere tager nogle 'raids' og går med frem på de rette tidspunkter, men jeg synes Mustafi virker en anelse overivrig for at få ting til at ske, hvilket kan koste mål i den anden ende.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 24. Nov. 2016 14:37

Niels Lønberg wrote:Er det bare mig eller har Mustafi lidt 'Vermaelen-tendenser'? Jeg synes ofte han er meget langt fremme på banen i nogle underlige posistioner. I flere kampe, er han kommet i overlap tæt på modstanderens hjørneflag, og har også prøvet at tage indkast højt oppe på modstanderens banehalvdel.

Jeg ser gerne, at vores midterforsvarere tager nogle 'raids' og går med frem på de rette tidspunkter, men jeg synes Mustafi virker en anelse overivrig for at få ting til at ske, hvilket kan koste mål i den anden ende.
Jeg bed mærke i det samme i går, hvor han overlappede Jenkinson en del gange. Raids frem i banen centralt for at sætte spillet i gang, imens en af vores centrale midtbaner midlertidigt dækker er helt fint med mig, men Mustafi er på nuværende tidspunkt en smule for ivrig. Indtil videre tager jeg det som et udtryk for, at han ligesom os er frustreret over, at det offensive spil ikke altid flyder lige så godt, som det burde, men hvis tendensen fortsætter, så bliver det et problem.

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 24. Nov. 2016 16:13

Generelt set, så har Mustafi bare lavet alt for mange fejl. Er uforstående overfor, at han har sprunget over kritik her inde. Jeg er af den overbevisning, at hvis det var Mertesacker som lavede nogen af de samme fejl, så skulle det nok være blevet nævnt. Mustafi har, hårdt sagt, været decideret dårlig den sidste måned til halvanden.
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 25. Nov. 2016 7:14

Danne wrote:Generelt set, så har Mustafi bare lavet alt for mange fejl. Er uforstående overfor, at han har sprunget over kritik her inde. Jeg er af den overbevisning, at hvis det var Mertesacker som lavede nogen af de samme fejl, så skulle det nok være blevet nævnt. Mustafi har, hårdt sagt, været decideret dårlig den sidste måned til halvanden.
Nyindkøbte spillere har altid lidt længere snor, og så deler en spiller som Mertesacker virkelig vandene blandt supporterne. Men jeg er helt enig med dig - Mustafi har lavet relativt mange fejl allerede. Jeg synes ikke, at han har været dårlig - og han har trods alt ikke tabt en kamp endnu - men han svinger virkelig meget i niveau. Det tager selvfølgelig noget id for ham, at opbygge et partnerskab med Koscielny, men derfor bør han godt kunne barbere en del af de uprovokerede fejl af.

Det bliver spændende at se, hvilken rolle Mertesacker får når han er tilbage. Vi skal heller ikke glemme Gabriel, men det ser dog ikke ud til, at han indgår i Wengers planer.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 25. Nov. 2016 16:10

Mustafi har helt klart Vermaelen tendenser. Og han laver for mange fejl. Og det tror jeg at han vil fortsætte med. Dog er han stadigvæk en klasse bedre end Mertesacker og Gabriel. Han laver for mange fejl, men han laver også enormt mange gode aktioner i løbet af en kamp. Og generelt har han og Kos udgjort et ret stærkt makkerpar.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 15. Feb. 2017 22:41

Sidst jeg skrev i denne tråd sammenlignede jeg Mustafi med Vermaelen. Men jeg synes efterhånden, at han minder mig mere om Flamini med hans pegen og råben ad andre spillere når han selv fejler.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 15. Feb. 2017 23:00

Niels Lønberg wrote:Sidst jeg skrev i denne tråd sammenlignede jeg Mustafi med Vermaelen. Men jeg synes efterhånden, at han minder mig mere om Flamini med hans pegen og råben ad andre spillere når han selv fejler.
Enig. Han er indtil videre et kæmpe fejlkøb, der på ingen måde har forstærket holdet
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Post Reply