31. Sead Kolasinac

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

johanlowe
Arsenal Danmark medlem

31. Sead Kolasinac

Post by johanlowe » 6. Jun. 2017 12:09

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Re: XX. Sead Kolasinac

Post by Steensen » 6. Jun. 2017 12:52

God signing - og så endda på en fri transfer.
Det må i sidste ende også betyde, at vi siger farvel til Gibbs denne sommer.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 6. Jun. 2017 14:48

Spændende!
Image

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 6. Jun. 2017 16:59

Skal indrømme jeg aldrig har hørt om manden. Hvad har vi at glæde os til?
Wenger knows!

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 6. Jun. 2017 19:15

Vinzent wrote:Skal indrømme jeg aldrig har hørt om manden. Hvad har vi at glæde os til?
Kolasinac skulle være en "No Nonsense"-tackler, god i luften og skulle ikke være bange for at føre bolden frem og så skulle han have en "fysisk fremtoning" og med 3 mål samt 5 assists i 21 kampe for sin tidligere klub, er han ikke uvant i og omkring feltet.

Et plus er også at han både kan spille CB og LB og så kommer han på en free transfer..

Håber virkelig han bliver en succes for os!!
Last edited by peterdebel on 6. Jun. 2017 20:49, edited 1 time in total.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 6. Jun. 2017 20:46

peterdebel wrote:
Vinzent wrote:Skal indrømme jeg aldrig har hørt om manden. Hvad har vi at glæde os til?
Kolasevic skulle være en "No Nonsense"-tackler, god i luften og skulle ikke være bange for at føre bolden frem og så skulle han have en "fysisk fremtoning" og med 3 mål samt 5 assists i 21 kampe for sin tidligere klub, er han ikke uvant i og omkring feltet.

Et plus er også at han både kan spille CB og LB og så kommer han på en free transfer..

Hvem? :| :)

Nå. Velkommen til.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 6. Jun. 2017 20:50

AndersArsenal wrote:
peterdebel wrote:
Kolasevic skulle være en "No Nonsense"-tackler, god i luften og skulle ikke være bange for at føre bolden frem og så skulle han have en "fysisk fremtoning" og med 3 mål samt 5 assists i 21 kampe for sin tidligere klub, er han ikke uvant i og omkring feltet.

Hvem? :| :)

Nå. Velkommen til.
Rettet og så må Moderator lige rydde op i tråden :D

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 7. Jun. 2017 1:52

peterdebel wrote:
Kolasinac skulle være en "No Nonsense"-tackler, god i luften og skulle ikke være bange for at føre bolden frem og så skulle han have en "fysisk fremtoning" og med 3 mål samt 5 assists i 21 kampe for sin tidligere klub, er han ikke uvant i og omkring feltet.

Thumbs up, tak for beskrivelsen.

Umiddelbart ligner det jo et udmærket stykke forretning. Ung, offensiv og delvist proven.
Wenger knows!

Grøn
Normal Bruger

Post by Grøn » 7. Jun. 2017 8:37

Sead, congratulations, you’re an Arsenal player. How does it feel?
It feels really good and I’m pleased to be here. I’m happy to have signed at Arsenal for five years and I’m really pleased.

What was it that attracted you to the club?
Arsenal has a huge tradition and I followed the club as a young boy, in the days of Jens Lehmann and Thierry Henry. Arsenal has always been a club that is well recognised in Europe and I’m pleased to be here.

What was it about Lehmann and Henry that you liked so much?
Jens Lehmann played at Schalke too, which is where I’ve come from. As a young kid, I followed his career and I always thought he was a good goalkeeper. I’ve been able to meet him and looking back, he was a really good goalkeeper.

What can you tell us about your playing style?
I think my main strength is my mentality. I’m a player who will try to help the team as well as I can. My strengths are my mentality.

You’ve played in a number of different positions. Where are you most comfortable?
There are different positions but I think left back is where I feel most comfortable. I can play as part of a three at the back too or further forward. I’m really flexible.

Jeg er personligt vild med, at han fremhæver mentaliteten som sin største styrke!
“Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen.”
- Winston Churchill

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 7. Jun. 2017 11:39

http://news.arseblog.com/2017/06/video- ... o-arsenal/

Ligner en spiller der passer ind. Aggressiv. God på bolden. Fysisk og hurtig. Kan spille flere positioner. Omtaler sig selv som en holdspiller og mentalt stærk. På årets hold i Bundesligaen! Bliver spændende at se om han kan begå sig i PL. Godt at han har mulighed for at være lærling hos Monreal.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 8. Jun. 2017 9:31

Med på Team of the year i bundesligaen sidste år, så helt skidt kan det da heller ikke være :)
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 9. Jun. 2017 19:25

ZlatkoM wrote:
Med på Team of the year i bundesligaen sidste år, så helt skidt kan det da heller ikke være :)
Næh næh, tror jeg bestemt heller ikke. Havde bare aldrig hørt om ham :lol:
Wenger knows!

Madsen
Normal Bruger

Post by Madsen » 10. Jun. 2017 1:08

Min kærestes svoger følger Bundesligaen meget tæt og ser rigtig mange kampe på stadion. Han beskriver ham som en af de absolut bedste backs i Bundesligaen, så det bliver spændende
Dennis Bergkamp, Masterclass

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 10. Jun. 2017 9:44

https://www.transfermarkt.de/kicker-ran ... _id/694592

Kolasinac er rangeret som næstbedste back i Bundesligaen af Kicker. Kun Lahm er bedre.

Jeg kendte ikke Kolasinac for en måned siden, men han lyder til at være et rigtig godt køb. En rigtig "no-nonsense"-back med gode offensive skills. Han minder lidt om Xhaka ift. attitude, og med den rette mentalitet kan han blive den stærkeste venstre back siden Cole.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 4. Jul. 2017 23:05

Sead eller "Seo" som er hans nickname i hjemlandet, ser godt ud i trøjen på første træningsdag.

Image

Post Reply