87 - Bukayo Saka

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
FAXE
Normal Bruger

87 - Bukayo Saka

Post by FAXE » 14. Dec. 2018 9:43

Fuld debut til Saka mod Quarabaq. Gjorde det ifølge kommentatorer og Emery godt. Men man kan godt se at han ikke har spillet så meget seniorbold. Her hans highlights fra kampen som er en noget blandet pose bolscher:

https://www.youtube.com/watch?v=-HCalJ4Btic

Han er ekstremt venstrebenet. Det irriterer mig altid.

MichaelBo
Normal Bruger

Re: 87 - Bukayo Saka

Post by MichaelBo » 1. Jul. 2020 14:17

Så har Saka forlænget sin kontrakt med klubben. Godt at der på den måde kommer lidt ro omkring ham.. Jeg håber, at han vil fortsætte med at udvikle sig og med tiden blive en stor gevinst for os..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 3. Jul. 2020 20:38

MichaelBo wrote:
1. Jul. 2020 14:17
Så har Saka forlænget sin kontrakt med klubben. Godt at der på den måde kommer lidt ro omkring ham.. Jeg håber, at han vil fortsætte med at udvikle sig og med tiden blive en stor gevinst for os..
Spændende spiller. Den nigeriansk-engelske teenager virker fornuftig i sine driblinger har allerede spillet 33 kampe i 19/20 sæsonen.

Dejligt at se at arbejdet med talenterne i Hale End bærer frugt. London is my home. I love playing for this club and I'm looking forward to what the future holds. The hard work continues so I can continue living my dream. Arsenal my team , udtaler Saka, som forhåbentlig bare bygger på sit spil i de kommende år.

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 4. Jul. 2020 19:21

Klasse af Bukayo Saka at score et fint mål, firsttimet halvflugter på udebane mod Wolves, rækkens nummer 6, bare dage efter sin kontraktundeskrivelse.

Image

https://m.youtube.com/watch?v=jXXLr2-KOHE

og en ydmyg person: "I'm greatfull for playing at this club, so I'll play whereever the boss tells me to".
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply