Arsenal-Watford 3-0 (PL). PMD/MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens Arsenal-spiller ?

Poll ended at 18. Mar. 2018 18:52

Cech
8
62%
Maitland-Niles
0
No votes
Holding
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Xhaka
1
8%
Elneny
3
23%
Mikhtyrian
1
8%
Özil
0
No votes
Iwobi
0
No votes
Aubemayang
0
No votes
Chambers
0
No votes
Welbeck
0
No votes
Wilshire
0
No votes

Total votes: 13

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Arsenal-Watford 3-0 (PL). PMD/MOM

Post by Jan BRX » 11. Mar. 2018 18:52

Stem kun hvis du så hele kampen.
Afstemningen løber i 7 dage

Jan BRX

Re: Arsenal-Watford 3-0 (PL). PMD/MOM

Post by Jan BRX » 11. Mar. 2018 18:59

Mener stadig, at Iwobi og Xhaka ingen berettigelse har i start-11`eren.
Jeg giver den til Cech for de 200 og det reddede straffespark

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Mar. 2018 19:14

Med et reddet straffespark og en indehaver af en ny, fuldstændig vanvittig, record i Premier Leagues historie kan der næppe være nogen tvivl om at en af bejlerne til MoM mod Watford er vores allesammens Tjekkiske Cech.En af de største målmandsnavne i PL nogensinde.

Vores 2 tyskere har et fint samarbejde. Özil og Mustafi har nu været sammen om 4 ud af Mustafis 5 mål for os. Alle assisterede på hjemmebane.

Mustafi er manden som får lov til at score vores mål nummer 1000 på hjemmebane. Det i sig selv bør udløse en klapsalve..

Og også en ok kamp af Aubameyang som selvfølgelig lige skal ind i vores system osv..

Dejligt at ende 3 nederlag og så endelig at kunne nyde de søde druer i sejrens sødme.

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 11. Mar. 2018 20:54

Dejlig dag at tage på Emirates!

Synes både Henrikh, Elneny og Cech var rigtig gode. Elneny fik den dog for en næsten fejlfri kamp.

Troy D fik at høre fra vores fans efter hans udtalelser.

Ellers forholdvis stille på stadion.
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

arsenal1983
Arsenal Danmark medlem

Post by arsenal1983 » 11. Mar. 2018 20:55

Jan BRX wrote:
11. Mar. 2018 18:59
Synes faktisk at Xhaka var udemærket idag. Iwobi var dog jammerlig som altid!
AW: One man's trash is a bargain for me

AW - The dictator of Arsenal

#respektmentidtilatgå

Jan BRX

Post by Jan BRX » 11. Mar. 2018 22:34

arsenal1983 wrote:
11. Mar. 2018 20:55
Jan BRX wrote:
11. Mar. 2018 18:59
Synes faktisk at Xhaka var udemærket idag. Iwobi var dog jammerlig som altid!
Jeg synes Xhaka laver for mange og unødvendige frispark. Nogle fordi han virker klodset, andre fordi han er for langsom. Og har for få bolderobringer som midtbanespiller.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 11. Mar. 2018 23:07

Synes også Maitland-Niles skal fremhæves. Uanfægtet hvilken plads han bliver kastet ind på, så bringer han altid en solid performance. Bliver sat en enkelt gang, men udover det hamrende solid. Modsat Iwobi.

Mesut, det er tilladt at smile. Og Troy Deeney, du skal på slankekur inden du skal tale ned til andre.

Mom: Cech. Endelig holder vi buret rent og endelig redder han et straffespark. Symbolsk.
Image

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 12. Mar. 2018 7:34

Elneny får min stemme. Jeg synes han leverede en rigtig god indsats. Han gør sig altid tilgængelig for boldholderen. Og i gårsdagens kamp var næsten 50% af hans afleveringer fremad i banen, hvor han normalt spiller den mere sikre aflevering sidelæns eller bagudrettet. Det var fedt at se. Forhåbentlig kan han bygge videre på den indsats.
levinas wrote:
11. Mar. 2018 23:07
Synes også Maitland-Niles skal fremhæves. Uanfægtet hvilken plads han bliver kastet ind på, så bringer han altid en solid performance. Bliver sat en enkelt gang, men udover det hamrende solid. Modsat Iwobi.
Jeg tror de fleste er enige om, at Iwobi ikke spillede en god kamp, men synes du virkelig, at AMN leverede en hamrende solid indsats? Udover at begå et straffespark, så var han den Arsenal-spiller, der mistede bolden flest gange, og lavede en hel række dårlige afleveringer, hvoraf mange af dem, var på egen banehalvdel.

Hvis det var Iwobi, der havde begået det straffespark, var han blevet slagtet.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 12. Mar. 2018 12:51

Stærkt med en sejr på 3-0 i går. Det ændrer det store i den samlede stilling, men det er formentlig vigtigt for spillerne at få opbygget noget selvtillid med henblik på EL-kampe(ne).
Det startede godt med et tidligt mål fra Mustafi, som alt i alt spillede en ret god kamp. Betydeligt bedre end Holding, som virkede usikker et par gange.
Kolasinac gjorde det udmærket, synes jeg.
Rigtig fedt at Cech endelig fik reddet et straffespark. At det så var et straffespark fra Troy Deeney, gjorde det bare endnu bedre.
Elneny gjorde en god figur. Han spiller i det hele taget sjældent en dårlig kamp, så han er en solid trupspiller.
At de to nyindkøb kom på tavlen vil sikkert gøre dem godt. Og meget godt at se, at de er så farlige på kontra.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 12. Mar. 2018 13:47

Bedømt ud fra highlights spillede Elneny en super kamp. Ærgerligt han ikke er hurtig, men i mange kampe er han altså et godt kort. Han er en del af fremtiden.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 12. Mar. 2018 14:20

Niels Lønberg wrote:
12. Mar. 2018 7:34

Jeg tror de fleste er enige om, at Iwobi ikke spillede en god kamp, men synes du virkelig, at AMN leverede en hamrende solid indsats? Udover at begå et straffespark, så var han den Arsenal-spiller, der mistede bolden flest gange, og lavede en hel række dårlige afleveringer, hvoraf mange af dem, var på egen banehalvdel.

Ja, det synes jeg. Straffesparket var lidt en mærkelig størrelse, Maitland-Niles bliver stående, og modspilleren løber ind i ham. Det var ikke mit indtryk at han mistede mange bolde. Synes Holding og Mikhi mister flere eksempelvis, specielt Mikhi? Hans pass succes ligger på 85 %. Har du en kilde på Maitland Niles mister den flest gange? I så fald, så viser det jo blot at fordi man mister bolden er det ikke ensbetydende med at man har spillet en dårlig kamp. Mikhi mistede bolden utroligt mange gange og forlod banen med 1 assist og 1 mål.

Nu kan man sige mange er forudindtaget omkring Iwobi, qua hans jammerlige sæson. Men jeg er/var!? mandens største fan, eftersom jeg elskede hans onkel Jay Jay Okocha's spillestil. Jeg havde virkelig håbet at vi havde et teknisk lille vidunder i Iwobi. Desværre er Iwobi's end product ligeså skidt som Oxlade-Chamberlains. Iwobi har bare ikke grebet chancen, på trods af han gentagne gange har fået tillid fra Wenger. Derudover er hans barnlige shh-smiley'er på de sociale medier og fester efter FA cup exit ikke særlig modent. Derfor er det klart at manden bliver slagtet, hvis han begår straffe. Han skal virkelig træde varsomt, modsat Ainsley. Ihvertfald som situationen er nu.
Image

CLiborius
Normal Bruger

Post by CLiborius » 12. Mar. 2018 15:05

Stemte også på Elneny af de grunde som Niels Lønberg fremhæver. Synes Maitland-Niles spillede en skidt kamp, med mange boldtab.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 15. Mar. 2018 6:58

levinas wrote:
12. Mar. 2018 14:20
Niels Lønberg wrote:
12. Mar. 2018 7:34

Ja, det synes jeg. Straffesparket var lidt en mærkelig størrelse, Maitland-Niles bliver stående, og modspilleren løber ind i ham. Det var ikke mit indtryk at han mistede mange bolde. Synes Holding og Mikhi mister flere eksempelvis, specielt Mikhi? Hans pass succes ligger på 85 %. Har du en kilde på Maitland Niles mister den flest gange? I så fald, så viser det jo blot at fordi man mister bolden er det ikke ensbetydende med at man har spillet en dårlig kamp. Mikhi mistede bolden utroligt mange gange og forlod banen med 1 assist og 1 mål.

Nu kan man sige mange er forudindtaget omkring Iwobi, qua hans jammerlige sæson. Men jeg er/var!? mandens største fan, eftersom jeg elskede hans onkel Jay Jay Okocha's spillestil. Jeg havde virkelig håbet at vi havde et teknisk lille vidunder i Iwobi. Desværre er Iwobi's end product ligeså skidt som Oxlade-Chamberlains. Iwobi har bare ikke grebet chancen, på trods af han gentagne gange har fået tillid fra Wenger. Derudover er hans barnlige shh-smiley'er på de sociale medier og fester efter FA cup exit ikke særlig modent. Derfor er det klart at manden bliver slagtet, hvis han begår straffe. Han skal virkelig træde varsomt, modsat Ainsley. Ihvertfald som situationen er nu.
Bedre sent end aldrig. Jeg bruger StatsZone app'en. Den koster 17 kr. om året, hvis man kun vil have adgang til ét holds data. Den er anbefalelsesværdig.

Post Reply