Optakt: Aston Villa - Arsenal

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

levinas
Arsenal Danmark medlem

Optakt: Aston Villa - Arsenal

Post by levinas » 18. Sep. 2014 7:03

Image

Turnering: Premier League
Runde: 4.
Sted: Villa Park
Kick off: 16:00
Dommer: Mike Jones
Kanal: 6'eren

Arsenal skader: Theo, Giroud, Gnabry, bliver opdateret.

Aston Villa skader: bliver opdateret.

Så møder vi Villa som pt. er i topform. Det kan passende være os, som sender dem hjem med 0 point. Vi spillede en god kamp imod City, og en kamp hvor vi slet ikke var tilstede imod Dortmund. Lad os prøve at finde tilbage til det gode spil vi havde imod City. Selvom Aston Villa er i topform, er dette en must win kamp. Den skal simpelthen vindes. Kunne godt tænke mig at se Mozart i start-11'eren. Kunne også være forfriskende med Campbell. Men ender nok med at blive Santi.

Sz'
Bellerin - BFG - Kos' - Gibbo
Wilshere - Ramsey
Sanchez - Özil - Cambell/Mozart
Welbeck

Magter simpelthen ikke hverken Flamini eller Arteta i øjeblikket, selvom Arteta selvfølgelig starter inde. Hold nu op hvor var han fraværende på Signal Iduna park.

3 sikre points, tak!
Image

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 18. Sep. 2014 7:22

Jeg håber at Wenger ryster posen, og laver nogle ændringer til denne kamp. Og hvis Özil skal spille fra start, så skal det simpelthen være centralt, og ikke på kanten.

Det ville være forfriskende at se Ox, Rosicky eller Campbell fra start, men jeg tvivler på det sker.

Mest af alt, håber jeg vi holder nullet. Det er ikke sket i PL endnu. Det gør chancerne for sejr noget større. Jeg tror dog det ender med endnu en uafgjort.

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 18. Sep. 2014 10:14

Villa vil stå lavt og spille på omstillinger. De spiller 3 folk defensivt centralt på midten, så jeg synes roligt vi kan lade Ramsey/Wilshere/Özil (hvis alle er klar) spille samtidig - og lade Özil spille centralt!

På kanterne ville jeg meget gerne se Alexis, Ox eller Campell. Nogle folk med fart der kan sætte fx tunge Hutton. Danny på toppen og et mål på hans konto ville være perfekt!
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 18. Sep. 2014 11:38

Vi skal se en modreaktion på en svingende sæsonstart, der fik et lavpunkt med nederlaget mod Dortmund.

Image

Özil virker ugidelig og skal en tur på bænken i mine øjne. Jeg vil gerne se Rosicky på banen og gerne fra start!

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 18. Sep. 2014 12:35

Håber vi spiller sådan hvis jack er skadet:

------------Szczesny
Bellerin---Kos---Mert---Gibbs
------Flamini---Ramsey
-Sanchez---santi----Chamberlain
------------Welbeck

Ikke mere 4-1-4-1. Spil nu med den formation vi spillede med sidste år, som gik meget godt i flere perioder.

Håber på det bedste, men frygter det værste. Tror vi spiller x, har svært ved at se os vinde, med de antal chancer vi har skabt i de sidste kampe.
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 18. Sep. 2014 22:16

Får vi ikke 3 point er krise snak på sin plads i min bog.

wagner444
Arsenal Danmark medlem

Post by wagner444 » 18. Sep. 2014 22:29

theo-walcott wrote:Får vi ikke 3 point er krise snak på sin plads i min bog.

Aaargh, skulle vi nu ikke lige trække luft ind?
Overstående er jo bare sund fornuft.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 19. Sep. 2014 0:05

Vi SKAL have 3 point ind på kontoen! Gider håber inderligt Wenger dropper den forbandet 4-1-4-1 formation!
Image

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 19. Sep. 2014 0:29

Hehe, Vi har lige tabt første kamp siden 1. april ude mod Everton, og så fyrer du den af :-)
Iøvrigt taber vi en kamp, hvor vi var meget dårlige, men hvis du ser på hvem Dortmund har slået hjemme de sidste 3-4 år, så var det vel ikke så stor en overraskelse.

Jeg vælger at tro på, at det kan have en positiv effekt på holdet i ligaen, hvor vi både har brug for en reaktion, men også noget rotation og så ellers en opfølgning på den gode kamp i lørdags.
Skulle vi have et nederlag, så er ville jeg nok have valgt den kamp.

Ser vi på sidste sæson, så klarede Aston Villa sig ret godt ude, og knap så godt hjemme, hvor de forventes at spille fremad banen. (nej, jeg tror ikke de parkerer bussen på egen bane, da de vel har en anden indgang end Leicester, Burnley etc. qua deres selvopfattelse som en stor klub i England).

Lad os få Ox i spil, give Özil midten og rotere lidt mellem Jack/Ramsey. Sidstnævnte ser ud til, at kunne bruge en pause.
Derudover bør Chambers spille til højre, da Bellerin viste, at han mangler noget træning fra Bould rent defensivt, hvilket jeg personligt mener skabte mange af vores problemer i Dortmund.

COYG
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 19. Sep. 2014 7:07

Jeg tror, at vi vil tale krise om tre runder, når vi har mødt Aston V., Tottenham og Chelsea. Vi kan være ude af mesterskabskampen i midten af oktober.

Vi har fået en dårlig start på sæsonen, hvor vi følger mønsteret fra de seneste sæsoner med at tabe point i topkampene. At vi derudover har sat point til mod Leicester, er rigtig skidt.

Nu handler det om at komme ud af de næste tre runder med mindst 7 point. Bedømt på de hidtidige resultater er det dog ikke særlig realistisk. Og det gør ikke sagen bedre, at vi allerede har problemer med at stille hold.

Det er ufatteligt, at vi står i denne situation tre uger efter transfervinduets afslutning - I en sæson, som vi har sparet op til i årevis.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 19. Sep. 2014 8:07

I min verden vil alt andet end en sejr være rigtig skidt. Vi har ikke tabt i ligaen endnu, men vi altså kun vundet en kamp. Og med et Derby og en Chelsea kamp rundt om hjørnet, så er 3 point et must. Jeg forventer at se en helt anden indstilling fra spillerne, jeg er træt af se spillere der ikke kæmper for holdet. Vi får formentlig bolden det meste af kampen. Men når vi bliver brudt, så SKAL ALLE arbejde defensivt! Hvis Jack er klar så synes jeg Rambo skal en tur på bænken. Fordi han har set træt ud, og sidste år kørte Wenger ham for hårdt, og han fik en skade i december. Og det slukkede vel vores mesterskabshåbet sidste år. Brug nu den bredde du snakker så meget om Wenger.

MichaeL
Normal Bruger

Post by MichaeL » 19. Sep. 2014 9:14

Lineup imo

Szczesny

Chambers - Per - Kos - Gibbs

Arteta - Wilshere

Chambo - Cazorla - Alexis

Welbz

Must win..

Allo
Normal Bruger

Post by Allo » 19. Sep. 2014 9:40

MichaeL wrote:Lineup imo

Szczesny

Arteta - Wilshere

Welbz

Must win..
+1
Yah Gunners, Yah, Uh Yah...

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 19. Sep. 2014 10:33

Allo wrote:
MichaeL wrote:Lineup imo

Szczesny

Arteta - Wilshere

Welbz

Must win..
+1
+2
Image

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 19. Sep. 2014 10:47

Woc

Bellerin - Kos - Merte - Gibbs

Ramsey - Wilshere

Alexis - Santi - Ox

Welbeck

Subs: Ospina, Chambers, Monreal, Flamini, Ozil, Podolski, Campbell.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Locked