ORDENSREGLEMENT FOR ARSENAL DENMARKS DEBATFORUM

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Post Reply
Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Post by Ginnerup » 18. Feb. 2008 12:02

1. ARSENAL DENMARKS Debatforum er et særdeles populært medie, som bruges af såvel alle mulige – og umulige – Arsenal fans som fans af andre klubber. Med dette ordensreglement vil vi gerne tilsikre, at alle nuværende brugere fortsat vil kunne lide at tilbringe tid på forummet, samtidig med at nye brugere gerne skulle føle sig velkomne.

2. Forummet er offentligt og åbent for alle, og ejes af fanklubben ARSENAL DENMARK.

3. Den daglige drift og ledelse af debatforummet varetages af en ’Site Administrator’ udnævnt af ARSENAL DENMARKS bestyrelse.

4. Site Administratoren kan udpege et hold af ’Site Moderatorer’ til at hjælpe med at holde orden på forummet. En Moderator vil typisk have vagt af en uges varighed, hvorefter ansvaret gives videre til en anden Moderator.

5. Hvis Moderatoren ønsker at blande sig i en debat, skal han bruge sin egen private profil til dette. Moderator-profilen må kun anvendes til ordenshåndhævelse på forummet.

6. Alle er velkomne på debatforummet, men for at skrive indlæg skal man oprette en profil.

7. Man behøver ikke at give sin identitet til kende i sin profil og har således ret til at være
100 % anonym, men det er velset at bruge sit navn i profilen.

8. Da forummet er offentligt, vil personlig hetz eller beskyldninger ikke accepteres. Ligeledes tillades ikke racistiske, seksuelle eller religiøse indlæg, eller indlæg som på anden måde må forventes at kunne støde mindretal i samfundet.

9. Overtrædelser af ordensreglementet kan straffes af Moderatoren med advarsel, sletning af indlæg eller udelukkelse af forum i en nærmere angiven periode.
Straf idømt af Moderatoren kan ikke ankes på nogen måde.

10. Brugere af forummet henstilles til at udvise hensyn og tolerance overfor hinanden uanset alder, uddannelsesniveau, bopæl osv. Der skal være plads til alle.
En række simple huskeråd gør debatforummet til et bedre sted at være for os alle:

a. Bær over med stavefejl, grammatiske og sproglige fejl.
b. Spring de værste eder og slangudtryk over.
c. Argumenter altid for dine synspunkter.
d. Skriv følgetekst når du bringer links fra forskellige sites.
e. Sørg for at anbringe nye tråde i de rette kategorier
f. Hold dig til emnet eller start en ny tråd.
g. Spring diskussionen over, hvis du ikke finder emnet relevant.
h. Undgå personlig kritik eller latterliggørelse af andre debattører.

Punkt 5 ser vi lidt gennem fingre med. Det betyder kan man kan deltage i debatten med sin Moderator profil. MEN det forpligter naturligvis. Det er således vigtigt at man foregår med et godt eksempel i sin tone på forum.

Arsenal Danmark
Michael Ginnerup
Site Admin

MOLA_DK
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by MOLA_DK » 26. Sep. 2013 7:50

Jeg synes det ville være fint hvis admin/mods begyndte at indskærpe retningslinjerne for dette forum.

Specielt synes jeg det halter med at overholde 10H.

Vi har allesammen Arsenal i hjertet og vi elsker alle klubben og der skal selvfølgelig være plads til at vi kan have/diskutere forskellige holdninger - men debatniveauet kryber efterhånden ofte ned på Nationen/bold.dk niveau.
Med venlig hilsen
Morten

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 1. Oct. 2014 16:34

MOLA_DK wrote:Jeg synes det ville være fint hvis admin/mods begyndte at indskærpe retningslinjerne for dette forum.

Specielt synes jeg det halter med at overholde 10H.

Vi har allesammen Arsenal i hjertet og vi elsker alle klubben og der skal selvfølgelig være plads til at vi kan have/diskutere forskellige holdninger - men debatniveauet kryber efterhånden ofte ned på Nationen/bold.dk niveau.

MOLA_DK

Post by MOLA_DK » 1. Oct. 2014 19:06

Tja, tonen er desværre ikke blevet bedre :(
Med venlig hilsen
Morten

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Re:

Post by Fedder » 13. Sep. 2016 20:50

Og vi er på den igen. Er det ikke snart på tide at der bliver uddelt nogle tidsbestemte udelukkelser når folk decideret sviner hinanden til som der bliver gjort nogle gange?

MOLA_DK

Re: Re:

Post by MOLA_DK » 14. Sep. 2016 16:36

Fedder wrote:Og vi er på den igen. Er det ikke snart på tide at der bliver uddelt nogle tidsbestemte udelukkelser når folk decideret sviner hinanden til som der bliver gjort nogle gange?
Der er uddelt en 2 ugers karantæne.

Jeg vil gerne opfordre alle til at tale/skrive ordentligt til hinanden, uagtet at vi indimellem er uenige.
Jeg vil også opfordre jer til at rapportere såfremt der er indlæg i mener går over stregen. Vi kan desværre ikke overvåge hele forummet konstant, men jeg lover at vi kigger på de rapporterede indlæg med stor alvor.
Med venlig hilsen
Morten

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Re: Re:

Post by Fedder » 15. Sep. 2016 0:13

[quote="MOLA_DK"][quote="Fedder"]Og vi er på den igen. Er det ikke snart på tide at der bliver uddelt nogle tidsbestemte udelukkelser når folk decideret sviner hinanden til som der bliver gjort nogle gange?[/quote]

Der er uddelt en 2 ugers karantæne.

Jeg vil gerne opfordre alle til at tale/skrive ordentligt til hinanden, uagtet at vi indimellem er uenige.
Jeg vil også opfordre jer til at rapportere såfremt der er indlæg i mener går over stregen. Vi kan desværre ikke overvåge hele forummet konstant, men jeg lover at vi kigger på de rapporterede indlæg med stor alvor.[/quote]
Mange tak

Post Reply