det er lige at presse citronen.

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Post Reply
Fedder
Arsenal Danmark medlem

Re: det er lige at presse citronen.

Post by Fedder » 7. Jun. 2008 13:36

owushu wrote:Fanastisk hold vi har bag hjemmesiden. I fortjener al ros. Synes dog det nye opdaterede forum er lidt for meget. Svært at finde rundt i. "Arsenal mest for sjov", det er sku for meget Ginnerup. Hvad bliver det næste, "Arsenal med mere løg på", Arsenal "Det en Ommer".

Det før var bedre IMO, ved ikke hvordan andre har det?

Måske er det fordi jeg selv i forvejen er så dårlig til internet.

Konklusion, i gør det fremragende, men det her er lidt over the top.
Synes du de er fanatiske? :lol:

Kunne ikke lade være :D

Men jeg er enig. Der er alt for mange opdelinger nu

Færing
Normal Bruger

Post by Færing » 7. Jun. 2008 17:29

Jo, måske lidt for meget, jeg blev selv lidt forvirret. Og måske bliver det lidt overarbejde, da mange folk sikkert vil poste forkerte steder hele tiden!

Men tilgengæld ser det flot ud i Kampe( i Generelt om Fodbold )virkelig godt organiseret!
Arsenal

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 9. Jun. 2008 8:42

Jeg synes også antallet af subfora var lidt i overkanten, og jeg kan så se at det er der allerede blevet ændret lidt på igen.

Umiddelbart er idéen god - i hvert fald hvis man kun vil læse en bestemt slags tråde. Men for dem af os der er så nysgerrige at vi vil undersøge alt, så kræver det godt nok lidt mange museklik.
"Arsenal - mest for sjov" kan jeg godt leve med, men alle de forskellige subfora der pludselig var dukket op under "Generelt om fodbold", det gjorde arsenaldebat.dk til lidt "for stort et univers"!

Så tak fordi at det er ændret igen, så vores ARSENAL-forum ikke kommer til at ligne et alminidelig fodbolddebat-forum.
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Re: det er lige at presse citronen.

Post by Ginnerup » 9. Jun. 2008 8:55

owushu wrote:Fanastisk hold vi har bag hjemmesiden. I fortjener al ros. Synes dog det nye opdaterede forum er lidt for meget. Svært at finde rundt i. "Arsenal mest for sjov", det er sku for meget Ginnerup. Hvad bliver det næste, "Arsenal med mere løg på", Arsenal "Det en Ommer".

Det før var bedre IMO, ved ikke hvordan andre har det?

Måske er det fordi jeg selv i forvejen er så dårlig til internet.

Konklusion, i gør det fremragende, men det her er lidt over the top.
Der er nu tyndet ud i nogle af de nye tråde, og jeg tror vi har ramt det rigtige niveau nu :)

Ideen med at dele Arsenal FC tråden op i to.
En til den mere seriøse debat ('Arsenal FC'), og en til de tråde, der ikke er så meget debat i, men mere links til sjove historier, billeder, video osv. kan jeg godt lide.

Er der nogen der har et bedre navn til tråden end 'Arsenal - Mest for sjov'?
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Post Reply