Debatforum ude af drift

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Debatforum ude af drift

Post by Ginnerup » 30. Sep. 2009 1:18

Arsenal Danmarks debatforum er ude af drift i øjeblikket.
Vi forventer at forum virker igen i løbet af nogle timer.
Vi beklager.

Debatforum kører igen for alle brugere.
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 28. Sep. 2010 22:19

Synes efterhånden at Forum er sløvt når der sidder omkring 20 personer på samtidig.

Er det noget, som man kan få en til at kigge på?

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 14. Dec. 2010 18:31

Er der andre, som oplever, at forummet kører meget langsom til tider? Jeg har ofte problemer når jeg skal poste et indlæg, og generelt synes jeg det kører noget sløvt.

Det er måske på tide, at slette/arkivere nogle af de gamle tråde så databasen bliver lidt kvikkere?

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 14. Dec. 2010 18:43

Niels Lønberg wrote:Er der andre, som oplever, at forummet kører meget langsom til tider? Jeg har ofte problemer når jeg skal poste et indlæg, og generelt synes jeg det kører noget sløvt.

Det er måske på tide, at slette/arkivere nogle af de gamle tråde så databasen bliver lidt kvikkere?
Jeg oplever det samme.

Nielsiano
Arsenal Danmark medlem

Post by Nielsiano » 15. Dec. 2010 0:32

araAFC wrote:
Niels Lønberg wrote:Er der andre, som oplever, at forummet kører meget langsom til tider? Jeg har ofte problemer når jeg skal poste et indlæg, og generelt synes jeg det kører noget sløvt.

Jeg oplever det samme.
Jeg oplever det mange gange dagligt, og har gjort det længe. Jeg oplever desuden også at serveren nogle gange timer ud, og jeg så slet ikke får postet mine indlæg, men bliver nødt til at gå tilbage og gøre det om.
Anyone who isn't willing to run so hard they feel like puking can fuck off and play mid-table football for some other bunch of cunts.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 15. Dec. 2010 0:57

Præcis Nielsiano. Det må være et generelt problem på forum. Det må kunne løses med lidt teknisk snilde!

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 16. Dec. 2010 8:29

Den er helt galt. Det sker også, at selvom man har postet et indlæg og man er den sidste i en tråd, så er det ikke "registreret" på forsiden.....
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Post by Thornfeldt » 16. Dec. 2010 11:00

Hej alle.

Beklager de problemer det medfører. Vi skal nok få rettet det så hurtigt vi kan, men det kræver lige at vores admin får mulighed for at fikse det.

Håber på tålmodighed fra jeres side, selvom det er virkeligt frustrerende at færdes på forum pt.

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 22. Dec. 2010 16:40

Bliver værre og værre hos mig. Kan ikke engang skrive indlæg mere storset. Skal tit bruge op til 5-6 forsøg før det poster.
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 1. Jan. 2011 14:09

Ikke for at jeg skal brokke mig, men er der andre som ikke kan ses sine indlæg sommetider??

Mine indlæg forsvinder tit, og kan også se mit samlet antal indlæg er faldet med 200-400. Har ikke lige præcise tal på det, men det er nede på 2000 lige pludselig. :? Forsvinder ens indlæg, eller?
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Post by Ginnerup » 1. Jan. 2011 18:29

Danne wrote:Ikke for at jeg skal brokke mig, men er der andre som ikke kan ses sine indlæg sommetider??

Mine indlæg forsvinder tit, og kan også se mit samlet antal indlæg er faldet med 200-400. Har ikke lige præcise tal på det, men det er nede på 2000 lige pludselig. :? Forsvinder ens indlæg, eller?
Der er ryddet i gamle tråde i et forsøg på at gøre debatforum lidt hurtigere. Det trænger det meget til
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 18. Dec. 2011 22:12

So here we are, 1 year later, still slow as fuck..

Bliver det ikke snart fixed? Man bliver jo mere frustreret over det her, end Arshavins præstationer på banen.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 18. Dec. 2011 23:00

Det skal nok gøres til en halvårlig oprydning.

Wess
Arsenal Danmark medlem

Post by Wess » 19. Dec. 2011 11:14

Det kørere virkeligt skidt pt. Det er langsomt og alle funktionerne virker som regel ikke.. Desværre!
HENRY#14
09/01-2012 Thierry Henry became the first player EVER to kneel outside a stadium while scoring inside it!
spurz forever in our shadow!

En æra begynder
Normal Bruger

Post by En æra begynder » 19. Dec. 2011 14:34

Og så er der nogen, der har en masse dobbelt-posts? Det virker for systematisk til, at den enkelte kan bebrejdes
Nasri skal fra nu af bare køres over af en bus

Post Reply