Debatforum ude af drift

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Hnansen
Arsenal Danmark medlem

Post by Hnansen » 19. Dec. 2011 15:39

En æra begynder wrote:Og så er der nogen, der har en masse dobbelt-posts? Det virker for systematisk til, at den enkelte kan bebrejdes
De mange posts tror jeg kan forklares med, at hjemmesiden kører så ualmindeligt langsomt, at man til tider komme til at trykke gentagne gange på "udfør" knappen, hvilket dertil resulterer i en masse dobbelt-posts.

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 19. Dec. 2011 17:22

Hnansen wrote:
En æra begynder wrote:Og så er der nogen, der har en masse dobbelt-posts? Det virker for systematisk til, at den enkelte kan bebrejdes
De mange posts tror jeg kan forklares med, at hjemmesiden kører så ualmindeligt langsomt, at man til tider komme til at trykke gentagne gange på "udfør" knappen, hvilket dertil resulterer i en masse dobbelt-posts.
Det er ikke nødvendigvis tilfældet. I går trykkede jeg en enkelt gang på "udfør" efter et færdigt indlæg. Det tog dog op omkring et minut før indlægget blev postet, men ventetiden havde åbenbart gjort at indlægget blev firdoblet uden at jeg havde trykket flere gange på "udfør".
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

Raven
Arsenal Danmark medlem

Post by Raven » 19. Dec. 2011 17:31

Vi arbejder på sagen...
Raven shouts:
"Come on you Gunners!"

Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Post by Ginnerup » 21. Dec. 2011 15:04

Der er nu ryddet op. Håber forum nu er blevet hurtigere
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 24. Apr. 2013 0:22

Ubeskriveligt så langsomt der er herinde til tider, stort set hverdag. Et så simpelt forum, med så få brugere, burde aldrig nogensinde arbejde så langsomt, kan i ikke snart gøre noget ved det?

CescFabregas
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by CescFabregas » 24. Apr. 2013 17:40

Hos mig kører det super, ved du om der er andre der oplever det samme?
"If they need some help one day.. I'll be around"

- Thierry Henry

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 24. Apr. 2013 17:42

Jeg har heller intet problem.
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 24. Apr. 2013 18:11

Også helt fint her.

MOLA_DK
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by MOLA_DK » 24. Apr. 2013 21:18

Meget langsomt her, både på PC og ipad.
Med venlig hilsen
Morten

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Re: Debatforum ude af drift

Post by Steensen » 3. Nov. 2014 9:51

Så kører forum igen efter en uges tid.. Er den nye "grafik" en permanent løsning?

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Re: Debatforum ude af drift

Post by Blastino » 3. Nov. 2014 10:54

Steensen wrote:Så kører forum igen efter en uges tid.. Er den nye "grafik" en permanent løsning?
I den anden tråd skrev Ginnerup af de prioriterede at få forumet op og køre igen. Layoutet kommer vel snart :)

Iøvrigt er det vildt, hvor meget man savnede forumet før, under og efter kamp samt i dagligdagen, selvom man ikke altid var aktiv.

Post Reply