Arsenal Danmark debatforum virker nu igen

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Post Reply
Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Arsenal Danmark debatforum virker nu igen

Post by Ginnerup » 2. Nov. 2014 20:48

Arsenal Danmark debatforum virker nu igen!

Vores gamle version brød sammen. Ved hjælp fra vores webmaster Lasse har vi nu fået en helt ny version op at køre.

Vi har i første omgang prioriteret at få forum op at køre og så laver vi de sidste layout ting løbende således at vi får vores Arsenal Danmark look tilbage.

Nu kan i bare sætte gang i debatten!
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Nesdam
Normal Bruger

Re: Arsenal Danmark debatforum virker nu igen

Post by Nesdam » 2. Nov. 2014 21:09

Ginnerup wrote:og så laver vi de sidste layout ting løbende således at vi får vores Arsenal Danmark look tilbage.
Eller forny det? ;)

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 2. Nov. 2014 21:15

Godt at se, at det kører igen!

Jeg ville elske at få det gamle look tilbage, må jeg indrømme. Et par enkelte grafiske justeringer på det nuværende tema, vil dog nok gøre det pænt ligeledes.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 4. Nov. 2014 5:59

Håber ihvertfald vi skifter tilbage til den røde farve :)

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 18. Dec. 2014 6:45

Vender det "gamle forum" tilbage? Jeg må indrømme, at dette layout afholder mig fra at bidrage med noget.

Jeg frabeder mig jokes på ovenstående :-)

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 18. Dec. 2014 17:29

Amagermad wrote:Vender det "gamle forum" tilbage? Jeg må indrømme, at dette layout afholder mig fra at bidrage med noget.

Jeg frabeder mig jokes på ovenstående :-)
:-) god forebyggelse.

peterd

Post by peterd » 19. Dec. 2014 8:57

Ny bruger så undskylder hvis jeg træder nogen over tæeerne, Men:

Hvordan ser det ud med at få den røde/hvide farve tilbage på forum?

Er det et program som "driller"? Eller hvordan.

Tror vi mister en del folk på layouten, desværre!!!

Krydser ALT hvad jeg har og ønsker jer held og lykke i at finde den rød/hvide farve

PS. Ser frem til positivt svar!! :-)

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 14. Jan. 2015 22:20

Ginnerup wrote:Arsenal Danmark debatforum virker nu igen!

Vores gamle version brød sammen. Ved hjælp fra vores webmaster Lasse har vi nu fået en helt ny version op at køre.

Vi har i første omgang prioriteret at få forum op at køre og så laver vi de sidste layout ting løbende således at vi får vores Arsenal Danmark look tilbage.

Nu kan i bare sætte gang i debatten!
Hej Ginnerup.

Hvor langt er I i processen, hvad angår layout? :-)

Og er det evt. muligt at få rettet nogle af de punkter, som Kejser har listet op i sit indlæg i følgende tråd:
http://arsenaldebat.dk/viewtopic.php?f= ... 7&start=30

På forhånd tak!

Kan ikke få quote-funktionen til at virke.
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 8. Oct. 2015 13:14

Skal vi snart have de røde farver igen? Er efterhånden træt af at kigge på den City blå farve.

NewArsenal
Normal Bruger

Post by NewArsenal » 20. Oct. 2015 11:25

[quote="levinas"]Skal vi snart have de røde farver igen? Er efterhånden træt af at kigge på den City blå farve.[/quote]

Meget enig.

Jeg skal i øvrigt gerne tage et kig på ændring af farverne, hvis det er.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 20. Oct. 2015 21:50

En kommentar til en helt anden ting:

En af mine gode kammerater, som også er Arsenal-fan, har igennem længere periode forsøgt at tilmelde forum, men fortalt mig at han ikke kunne komme igennem pga. bekræftelseskoden og hans farveblindhed.

Jeg ville så hjælpe ham nu, og vi har da også fået aktiveret den, men jeg måtte bruge 5-10 forsøg. Koden er simpelthen for svær at aflæse - selv for en ikke-farveblind. Måske der findes en nemmere ditto?

Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Post by Ginnerup » 21. Oct. 2015 15:15

Olitast wrote:En kommentar til en helt anden ting:

En af mine gode kammerater, som også er Arsenal-fan, har igennem længere periode forsøgt at tilmelde forum, men fortalt mig at han ikke kunne komme igennem pga. bekræftelseskoden og hans farveblindhed.

Jeg ville så hjælpe ham nu, og vi har da også fået aktiveret den, men jeg måtte bruge 5-10 forsøg. Koden er simpelthen for svær at aflæse - selv for en ikke-farveblind. Måske der findes en nemmere ditto?
Problemer er at hvis ikke vi slår den vanskeligste aktiverings funktion til , så får vi 20-30 spam oprettelser hver dag. Det er ØV er det er sådan, men vi har valgt at gøre det svært at spamme og desværre dermed også besværligt at oprette sig med gode intentioner
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 21. Oct. 2015 15:37

[quote="Ginnerup"][quote="Olitast"]En kommentar til en helt anden ting:

Jeg ville så hjælpe ham nu, og vi har da også fået aktiveret den, men jeg måtte bruge 5-10 forsøg. Koden er simpelthen for svær at aflæse - selv for en ikke-farveblind. Måske der findes en nemmere ditto?[/quote]

Problemer er at hvis ikke vi slår den vanskeligste aktiverings funktion til , så får vi 20-30 spam oprettelser hver dag. Det er ØV er det er sådan, men vi har valgt at gøre det svært at spamme og desværre dermed også besværligt at oprette sig med gode intentioner[/quote]

Ah, det forklarer jo en del. Jeg var ikke klar over, at spam-oprettelser var så stort et problem herinde, men så giver det jo bedre mening. Så forstår jeg godt jeres beslutning, men så må andre sider med simplere bekræftelseskoder godt nok også få mange spam-oprettelser.

Post Reply