Arsene Wenger

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 8. Nov. 2008 18:33

jeg synes bare det er alt for negativt plus han genere 90 % af
spillerne på det groveste . det synes jeg ikke man burde gøre som
fan

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 8. Nov. 2008 20:27

har du set indlæggene jeg har desværre også et arbejde som skal passes

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 8. Nov. 2008 20:29

desuden havde der været lidt mand i vedkommende havde
han været inde og rose wenger og holdet for kampen idag

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 8. Nov. 2008 20:44

jeg ser da fx også gerne en defensiv midtbane mand ala essien
men synes også jeg læste at russeren varslede besparelser
fremover

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 8. Nov. 2008 20:47

og nu er flamini på bænken i milan og hvad har hleb udrettet for
barcelona

BjarkowDanzidan
Arsenal Danmark medlem

Post by BjarkowDanzidan » 8. Nov. 2008 23:20

Whelan wrote:
brady wrote:er sir hiss mon sygemeldt af bar skuffelse :D :D :D
Det er da også noget .... af skrive, selvom jeg ofte er stærkt uenig i Sir_Hisss' indlæg, forstår jeg ikke denne "hetz", hvorfor må man ikke skrive, hvad man mener, når man mener det?
Hisss og Sexsmith står altid på skuldrene af hinanden for at understrege hvor hylende morsom slangen er.... Så gi' da lige brady noget kredit, for det her var faktisk det eneste interessante indlæg jeg mindes at have set fra bradys side... Personlig hetz? Vissevasse...

LTKyl
Normal Bruger

Post by LTKyl » 9. Nov. 2008 0:58

BjarkowDanzidan wrote:
Whelan wrote:
brady wrote:er sir hiss mon sygemeldt af bar skuffelse :D :D :D
Det er da også noget .... af skrive, selvom jeg ofte er stærkt uenig i Sir_Hisss' indlæg, forstår jeg ikke denne "hetz", hvorfor må man ikke skrive, hvad man mener, når man mener det?
Hisss og Sexsmith står altid på skuldrene af hinanden for at understrege hvor hylende morsom slangen er.... Så gi' da lige brady noget kredit, for det her var faktisk det eneste interessante indlæg jeg mindes at have set fra bradys side... Personlig hetz? Vissevasse...
Men det sjove er jo at hisss aldrig er på banen når vi spiller godt! Derfor er det helt okay han skriver det!

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 9. Nov. 2008 11:51

Vi vandt en flot sejr i går. Og det var mod et hold der ville spille fodbold. Men faktum er at vi er alt for lette af slå ud af konceptet, når modstanderne går hårdt til os. De tre hold vi har tabt til spiller jo ikke blændende offensiv fodbold. Men de har haft den rigtige indstilling, og har bragt os ud af fatning med fysisk dominans. Det er der vores store problem ligger at der ikke er nok muskler på den midtbane, nu bliver Essien nævnt, han er et godt eksempel på den type vi mangler. En kompromisløs hard-hitter, som giver sig 100% for sit hold. Problemet er at AW ikke selv kan se at han skal hente sådan en spiller. Denilson er en god boldspiller men for nem at slå ud, med lidt hårdt spil. Vi har brug for igen at få opbygget en solid defensiv, så vores offensive klassespillere kan springe ud i fuld flor. For at tage et gammelt ord sprog fra Amerikansk fodbold; Angrebet vinder kampe, Defensiven vinder mesterskaber. Et godt ordsprog, et solidt fundament vi gøre alle bedre specielt Cesc. For vi det tror jeg også på store ting fra dette hold, men det kræver at tegnebogen bliver åbnet. Og kvalitet bliver hentet ind. Jeg læste i dag Sunday Mirror, at der går rygter om at Barry vil købe sig ud af sin kontrakt med Villa, og samtidig går der også mange rygter om at Xabi Alonso stadig er på vej væk fra Pool. Vis det er sandt er det bare om at hente Xabi. Han har været meget stærk i år, og kunne virkelig løfte holder.

the_legend_killer
Normal Bruger

Post by the_legend_killer » 9. Nov. 2008 12:48

Nico_gooner wrote:Angrebet vinder kampe, Defensiven vinder mesterskaber.

Er det ikke 'offence sells tickets, defence wins championships'? :wink:

Post Reply