Wengers arvtager

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
ajakob
Arsenal Danmark medlem

Wengers arvtager

Post by ajakob » 19. Feb. 2013 10:50

Denne tråd er oprettet med henblik på at få en saglig diskussion om, hvem der kunne være Wengers arvtager. Det er altså ikke formålet at diskutere, hvorvidt Wenger skal forlade posten som manager i Arsenal eller ej.

Ligeledes vil tråden, når den tid kommer, kunne bruges til at poste rygter om, hvem den nye manager i Arsenal bliver.

Jeg kommer selv med et indspark til mulige kandidater senere.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Baun
Arsenal Danmark medlem

Post by Baun » 19. Feb. 2013 10:58

Klopp. End of.
He may be cast in bronze - but he's still capable of producing truly golden moments!
https://vine.co/v/MHKejhp2LwK

Nesdam
Normal Bruger

Post by Nesdam » 19. Feb. 2013 11:10

Baun wrote:Klopp. End of.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 19. Feb. 2013 11:32

Kun et navn Jürgen Klopp. Han gjorde det super i Mainz, som han førte til Bundesligaen. Og resultaterne i Dortmund taler vist for sig selv. Hans stil passer perfekt til vores, men han har modsat Wenger også fokus på defensiven. Han har brugt egne talenter, men var ikke bange for at betale boksen for Reus da muligheden bød sig. Eneste problem, han har sagt at han vil blive i Dortmund til kontrakten løber ud. Og det sagde han også i Mainz, og det gjorde han selvom at flere større klubber lokkede ham flere gange.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 19. Feb. 2013 11:35

Moyes har fået det optimale ud af Everton. Laudrup virker ligeledes som en spændende træner.

Som jeg har skrevet tidligere er mine kriterier:
1: Har vist sig at få det optimale ud af sin trup
2. Har vist sig at være god på transfermarkedet
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 19. Feb. 2013 22:49

Helt enig med jeres betragtninger. Klopp, Moyes og Laudrup ville alle være spændende at få til klubben.

Lad det nu blive efter denne sæson!

kimdinho
Arsenal Danmark medlem

Post by kimdinho » 19. Feb. 2013 23:53

Hvad med en Pellegrini fra Malaga? han kørte derud af med Villarreal, derefter gjorde han det fortrinligt i Real, hvor Barca bare overskyggede ham.

og nu er han super kørende med Malaga. plus han nok er det billigere at få fat i, end Klopp som også har sagt han først vil skifte når han kontrakt udløber.

MichaeL
Normal Bruger

Post by MichaeL » 20. Feb. 2013 0:33

Kan det ikke være Wenger så vil jeg gerne have Moyes..

Sir_Hisss
Normal Bruger

Post by Sir_Hisss » 20. Feb. 2013 1:10

Arvtager til Wenger. Jo tak, men så længe ledelsen og Stupid Stan ikke ændre prioritering, så kan det faktisk være det samme. Hvis ledelsen og Stupid Stan vitterligt havde ambitioner om mere end en 4. plads så havde de forlængst stillet større krav til Wenger, presset ham til at købe spillere etc. men nej, de er 100% tilfredse med tingenes tilstand, altså 4. pladser og de højeste priser i PL. Så derfor kan det være det samme med at skifte Wenger hvis en ny manager blot skal sikre os flere 4. pladser og så bare kører overskuddet videre.
"Wenger's like Mugabe, he won't go". :D :D

Hnansen
Arsenal Danmark medlem

Post by Hnansen » 20. Feb. 2013 1:49

Sir_Hisss wrote:Arvtager til Wenger. Jo tak, men så længe ledelsen og Stupid Stan ikke ændre prioritering, så kan det faktisk være det samme. Hvis ledelsen og Stupid Stan vitterligt havde ambitioner om mere end en 4. plads så havde de forlængst stillet større krav til Wenger, presset ham til at købe spillere etc. men nej, de er 100% tilfredse med tingenes tilstand, altså 4. pladser og de højeste priser i PL. Så derfor kan det være det samme med at skifte Wenger hvis en ny manager blot skal sikre os flere 4. pladser og så bare kører overskuddet videre.
Man kan med fordel læse trådstarters indlæg inden man poster.

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 20. Feb. 2013 4:01

Sir_Hisss wrote:Arvtager til Wenger. Jo tak, men så længe ledelsen og Stupid Stan ikke ændre prioritering, så kan det faktisk være det samme. Hvis ledelsen og Stupid Stan vitterligt havde ambitioner om mere end en 4. plads så havde de forlængst stillet større krav til Wenger, presset ham til at købe spillere etc. men nej, de er 100% tilfredse med tingenes tilstand, altså 4. pladser og de højeste priser i PL. Så derfor kan det være det samme med at skifte Wenger hvis en ny manager blot skal sikre os flere 4. pladser og så bare kører overskuddet videre.
Haha. Det var da lige godt satans. Selv når der i forklaringen af tråden direkte står, at Wenger ikke skal diskuteres/kritiseres, kan du alligevel ikke dy dig :D

Personligt ser jeg helst Wenger forsætte, men ellers er Klopp også min favorit. I andre har så fint sagt hvorfor.

Laudrup håber jeg dog virkelig ikke på. Først og fremmest fordi, jeg ikke helt tror på, at han har, hvad der skal til i en topklub, men mest af alt, fordi han har udtalt, at han ikke kan se sig selv være i en klub mange år ad gangen, hvilket hans cv også afspejler. Det vigtigste på en managerpost for
mig er, at man er dedikeret, og hvis bestyrelsen tillader det, kan sidde på posten i mange, mange år ligesom med Ferguson, AW og Moyes eksempelvis.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 20. Feb. 2013 4:01

Dobbeltpost :)
Last edited by Michael-Arsenal on 20. Feb. 2013 4:04, edited 1 time in total.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Allo
Normal Bruger

Post by Allo » 20. Feb. 2013 12:00

Klopp er også min favorit...

Laudrup... Hvorfor ikke?

Moyes... Aah, han passer vidst ikke helt til arsenals spillestil..

Når Guadiola tiltræder i bayern, hvad kommer der til at ske med Jupp Heynckes? Stopper han trænerfaget helt, eller leder han efter nye udfordringer?
Yah Gunners, Yah, Uh Yah...

brady
Arsenal Danmark medlem

Post by brady » 20. Feb. 2013 12:17

Jupp H er altså 67 år så det synes jeg er en meget dårlig ide .

Mine bud
Laudrup - Swansea
Frank de Boer - Ajax
J.Martinez - Wigan
49 Unbeaten

Nielsiano
Arsenal Danmark medlem

Post by Nielsiano » 20. Feb. 2013 13:30

Klopp.

Men som nævnt: Det ændrer ikke noget som helst når bestyrelsen og Kroenke ikke ændrer kurs. Så kan det mere eller mindre være ligegyldigt, hvem der træder til.

Laudrup? Rolig nu.
Anyone who isn't willing to run so hard they feel like puking can fuck off and play mid-table football for some other bunch of cunts.

Post Reply