Wengers arvtager

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
AWG
Normal Bruger

Re: Wengers arvtager

Post by AWG » 21. Feb. 2017 21:57

Efter Jeg har set 1. halveg af City - Monaco, må jeg sige Jardims form for fodbold er meget interessant. Det passer meget godt til de spiller vi har og han er god til at bruge de unge spiller.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 21. Feb. 2017 22:04

Gabe wrote:
peterdebel wrote:Direktør H-J Watzke siger til Bild.de, at Dortmund stadig overvejer at forlænge med Tuchel, hvis aftale løber til næste sommer, selvom han i øjeblikket er inde i en lidt dårlig stime med 4 vunde i de seneste 13 kampe.
PT ligger hans hold på en delt 4 plads LANGT efter første pladsen. Han har ingen erfaring med store hold og slet ikke med at vinde pokaler. Kan slet ikke se hvad han skulle kunne gøre for at reformere Arsenal og give dem CL eller PL!
Det kræver en noget selektiv udvælgelse af kriterier at kategorisere Arsenal som et stort hold og Dortmund som ikke værende. Forskellen på status er minimal.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 21. Feb. 2017 22:32

AWG wrote:Efter Jeg har set 1. halveg af City - Monaco, må jeg sige Jardims form for fodbold er meget interessant. Det passer meget godt til de spiller vi har og han er god til at bruge de unge spiller.
Men alligevel fører City med 2 mål..

Og husker ham for hans Mind-game da vi mødte dem i CL. Han brugte nærmest 2 uger før kampen og 2 uger efter kampen med, sprogligt, at pumpe sig op.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 21. Feb. 2017 22:36

peterdebel wrote:
AWG wrote:Efter Jeg har set 1. halveg af City - Monaco, må jeg sige Jardims form for fodbold er meget interessant. Det passer meget godt til de spiller vi har og han er god til at bruge de unge spiller.
Men alligevel fører City med 2 mål..

Og husker ham for hans Mind-game da vi mødte dem i CL. Han brugte nærmest 2 uger før kampen og 2 uger efter kampen med, sprogligt, at pumpe sig op.
Og det virkede. Defensiven ser ikke godt ud, men de scorer så sindsyg mange mål med det offensiv fodbold de spiller med. Meget underholdende at se på.

Jeg foretrækker succes med underholdende fodbold, fremfor noget ala Simone

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 1. Mar. 2017 23:42

..Og så blev 46 årige Luis Enrique lige ledig til sommer.

Men jeg tror spanieren vil finde det alt for krævende at være træner i PL.

Han ER en toptræner, men udtaler at dét at være træner i en topklub er at leve med et voldsomt pres og at der ikke er mange timer i døgnet til at tænke over andet en fodbold. CV'et er ellers i orden efter at have været i spidsen for den catalanske storklub.

7 trofæer på 3 år: 2 Mesterskaber. 2 Pokaltriumfer. 1 Supercup. 1 Mesterskab for Klubhold. 1 Champions League som en del af "The Treble" i 14/15 sæsonen.

En træner fra øverste hylde står uden job, men..mon ikke han holder pause?

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 2. Mar. 2017 6:21

Jeg kan ikke se, at Enrique besidder én eneste af de kvaliteter, vi mangler så desperat.
Jeg frygter dog, at det var sådan noget, Wenger/Gazidis kunne finde på.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 2. Mar. 2017 10:38

Luis Enrique er en ligegyldig træner. Ros for debutsæsonen, men ikke ros for de store mangler, der er kommet under hans tid. At vinde titler når man har Messi, Neymar og Suarez i front er ikke en bedrift i sig selv.

Barcelona har under Luis Enrique spillet et system, der nærmest blot består i få bolden hurtigt op til MSN. Midtbanen er uden funktion, og forsvaret usikkert. Med de leverer trods alt pga. enorm enorm mængde af kvalitet i truppen.

Jeg har svært ved at se, hvorfor en topklub skulle ansætte Luis Enrique.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 4. Mar. 2017 11:06

Nej, Enrique er ikke løsningen på vores situation.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 6. Mar. 2017 10:29

Allegri skulle igen forholde sig til spekulationerne efter Juve' seneste kamp.

"I repeat what I have already said before, it's not true (that I am about to leave). The second thing, even if there was something in it, the first to know and learn my wish to leave would be Juventus. I'm contracted until 2018. I'm not the one to decide my future, Juventus will. It is they who decide because it's the way I work and have worked previously.When time passes, as we did last year, we will evaluate what to do. And if these rumours were true, Juventus would be the first to know and I haven't talked to Juventus yet."

Spørgsmålet er hvor meget Juventus skal have for at slippe træneren?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Mar. 2017 21:31

Når man sidder og ser returkampen, er det jo et fantastisk stykke arbejde Jardim har gjort. Stresser City. Finder rum og plads og gode kombinationer. Monaco holdet kan både mestre de korte bolde/småspil og slå lange præcise bolde og de lukker godt af når City kommer i angreb/over midterlinjen.

24 år er Monacos gennemsnitsalder og flot og fortjent at de går videre i CL på Citys bekostning.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Mar. 2017 13:41

Lidt af en udmelding fra vores tidligere spiller, Paul Merson. Han tror fast på at Wenger får en 1 årig forlængelse og træder til side næste år..

Afløseren skulle blive: Vieira?! :shock:

Hvor kom den lige fra?

Adspurgt om hvorfor Paddy, svarer Merse :
"Because he brings a winning mentality. He won't take any rubbish. I think that could happen and the fans would love that.". :?

Well..Hmm.. :|

Argh...Som Cheftræner!! Næppe med kun 2 års erfaring fra MLS

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Apr. 2017 17:18

Manden med omkring 30% af aktierne i klubben,Usmanov
Image, syntes at Arsene burde være med til at finde sin efterfølger og udtaler:

"I personally, unfortunately, am fully isolated from decision making in the club. All the responsibility for the fate of the club rests with the main shareholder.I do not think that the coach alone is to be blamed for what is happening" og sender vel en kommentar til Kroenke..

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Apr. 2017 8:47

Nu skulle Allegri være meget tæt på at underskrive en 3 årig forlængelse med Juventus.. :(

Vi er helt fra den hvis vi ikke jagter muligheden for at kapre ham til det allersidste, men bestyrelsen er sikkert helt rolig ved at lade Arsene arbejde videre, trods en placering som delt nummer 7 i PL.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Apr. 2017 22:38

....Og Allegri sætter Enrique og Barcelona til vægs med en 3-0 sejr hjemme.

Ærgerligt vi ikke går 100% efter manden.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 12. Apr. 2017 1:12

Vi kommer aldrig af med de 2 skvat hoveder!?

http://www.dailymail.co.uk/sport/articl ... enger.html

Post Reply