Billetter til Arsenals sidste Pre-Season kamp mod Manchester City i Gøteborg 7/8-16

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Billetter til Arsenals sidste Pre-Season kamp mod Manchester City i Gøteborg 7/8-16

Post by Ginnerup » 7. Jun. 2016 14:11

Det er ikke tit at du har muligheden for at se en Arsenal kamp i Sverige. Nu er muligheden her!

Arsenal møder Manchester City i den sidste Pre-Season kamp, ugen inden PL starter.

Vi du købe billet til kampen i Gøteborg 7/8-16 sælges de på Ticketmaster.se

http://www.ticketmaster.se/event/superm ... uage=en-us

Læs mere her:
http://www.arsenal.com/fixtures/first-team
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Ginnerup

Re: Arsenals sidste Pre-Season kamp i Gøteborg 7/8-16: Arsenal - Manchester City

Post by Ginnerup » 7. Jun. 2016 14:14

Jeg har bestilt 4 billetter i Afsnit Y.

Arsenal fansene er tildelt afsnit Y, V og X.
Michael Ginnerup

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Re: Billetter til Arsenals sidste Pre-Season kamp mod Manchester City i Gøteborg 7/8-16

Post by Wright08 » 7. Jun. 2016 15:02

Er det Stands AFC til 530 SEK du har købt? Hvordan har du egentlig bestilt? Hos mig står der at billetter er utilgængelige i og med salget ikke er startet endnu.

Ginnerup

Re: Billetter til Arsenals sidste Pre-Season kamp mod Manchester City i Gøteborg 7/8-16

Post by Ginnerup » 7. Jun. 2016 15:10

Wright08 wrote:Er det Stands AFC til 530 SEK du har købt? Hvordan har du egentlig bestilt? Hos mig står der at billetter er utilgængelige i og med salget ikke er startet endnu.
Helt korrekt. Det er Stands AFC til 530 SEK.

Prøv dette link og vælg "More info":
http://www.ticketmaster.se/search/?keyw ... uage=en-us
Michael Ginnerup

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Post by Wright08 » 7. Jun. 2016 15:14

Tror du har været heldig. :D Her er der keine muligheder for at købe noget før torsdag kl. 12.

Ginnerup

Post by Ginnerup » 7. Jun. 2016 15:27

Wright08 wrote:Tror du har været heldig. :D Her er der keine muligheder for at købe noget før torsdag kl. 12.
Jeg har modtaget link af Arsenal og det virker stadig for mig. Det er helt korrekt at salget først starter senere og det er Pre-Sale til Arsenal afsnittet. Men det er stadig underligt at du ikke kan købe når jeg kan.

Salget for fanklubberne startede i dag kl. 13.00 og der købte jeg mine. Jeg kan dog stadig vælge og købe billetter!
Michael Ginnerup

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 7. Jun. 2016 19:00

Ginnerup wrote:
Wright08 wrote:Tror du har været heldig. :D Her er der keine muligheder for at købe noget før torsdag kl. 12.
Jeg har modtaget link af Arsenal og det virker stadig for mig. Det er helt korrekt at salget først starter senere og det er Pre-Sale til Arsenal afsnittet. Men det er stadig underligt at du ikke kan købe når jeg kan.

Salget for fanklubberne startede i dag kl. 13.00 og der købte jeg mine. Jeg kan dog stadig vælge og købe billetter!
Hvordan klarer du transport til kampen, og hvad kommer det til koste dig? :)
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Ginnerup

Post by Ginnerup » 8. Jun. 2016 9:27

Michael-Arsenal wrote:
Ginnerup wrote:

Hvordan klarer du transport til kampen, og hvad kommer det til koste dig? :)
Jeg starter firmabilen fra Sorø og tager over broen til Sverige. Eneste udgift bliver dermed broen tur-/retur. Samt naturligvis fodboldbilletten til 430 SEK
Michael Ginnerup

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Post by Wright08 » 8. Jun. 2016 12:11

Tror jeg tager færgen fra Frederikshavn, koster 99 kr for en retur uden bil! :D

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Post by Wright08 » 9. Jun. 2016 10:34

Ginnerup, står der noget om kampstart på dine billetter? Satser på at kunne nå færgen tilbage kl. 23.55, der er knap 3 km fra Ullevi til færgelejet. :-)

Ginnerup

Post by Ginnerup » 9. Jun. 2016 11:34

Wright08 wrote:Ginnerup, står der noget om kampstart på dine billetter? Satser på at kunne nå færgen tilbage kl. 23.55, der er knap 3 km fra Ullevi til færgelejet. :-)
Kampstart skulle være kl. 19.00
Michael Ginnerup

Wright08
Arsenal Danmark medlem

Post by Wright08 » 9. Jun. 2016 11:59

Kanon, takker. Håber på at få nogle billetter, sidder klar. :D

EDIT: Så er de købt! Yay! 8)

Ginnerup

Post by Ginnerup » 15. Jul. 2016 14:04

Jeg har som sagt købt 4 billetter til kampen Arsenal - Man C i Gøteborg og kører i bil fra Sorø søndag d. 7/8 morgen via København til kampen og retur efter kampen.

jeg har også bestilt 4 pladser til opvarmnings arrangement der afholdes med 500 andre Arsenal fans i Gøteborg centrum og planlagt af Arsenal Gøteborg.

Hvis der er nogen der vil med i bilen (opsamling mellem Sorø og København) har jeg 3 ledige pladser og billetter til kampen.

Pris 550 kr. (danske) incl. billet til kampen (i Arsenal afsnit) og bro betaling + bil/benzin.

Er der nogen der vil med så sende en PM.
Michael Ginnerup

Ginnerup

Post by Ginnerup » 15. Jul. 2016 16:09

Ginnerup wrote:Jeg har som sagt købt 4 billetter til kampen Arsenal - Man C i Gøteborg og kører i bil fra Sorø søndag d. 7/8 morgen via København til kampen og retur efter kampen.

jeg har også bestilt 4 pladser til opvarmnings arrangement der afholdes med 500 andre Arsenal fans i Gøteborg centrum og planlagt af Arsenal Gøteborg.

Hvis der er nogen der vil med i bilen (opsamling mellem Sorø og København) har jeg 3 ledige pladser og billetter til kampen.

Pris 550 kr. (danske) incl. billet til kampen (i Arsenal afsnit) og bro betaling + bil/benzin.

Er der nogen der vil med så sende en PM.
Så er der kun en billet/plads i bilen tilbage.
Michael Ginnerup

Jesper Arnsbjerg
Arsenal Danmark medlem

Post by Jesper Arnsbjerg » 24. Jul. 2016 14:06

fandme ikke passe der er udsolgt
kan ikke købe på ticket master så søger 2 billetter
http://www.justgiving.com/sarahbrazil2008

STØT DENNE HJÆLPSOMME GOONER

Post Reply