Hjælp til køb af billetter

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
Jan123
Normal Bruger

Hjælp til køb af billetter

Post by Jan123 » 20. Jul. 2016 12:20

Hey fellow Gooners

Da min kæreste og jeg skal til London i august vil det være en oplagt mulighed for mig (og hende) at tage ind og se en Arsenal-kamp (Det vil i dette tilfælde være kampen mod Liverpool den 14. august).

Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal skaffe billetter. Som jeg ser det, har jeg tre muligheder:

1. Blive medlem af Arsenal Danmark og købe billetterne derigennem
- Vil det være muligt at købe to billetter, eller er det én billet pr. medlem?
- Er der flere billetter tilbage?

2. Blive Red Member hos Arsenal og købe billetterne derigennem
- Er man sikker på at få billet? og kan man få to?

3. Købe billet hos diverse billetkontorer online (f.eks. Livefootballtickets, Ticketmaster, Ticketbis etc...)
- Er det sikkert at købe billet hos disse firmaer?
- Det ser ud til at være overpris

Jeg har skrevet til Arsenal's box office som sagde at siden kampen mod Liverpool er en klasse A kamp, vil billetterne højst sandsynligt ikke nå ud til "non-members".

Hvilke erfaringer har I med køb af billetter? Jeg vil helst undgå mulighed nummer tre, da jeg er bange for at blive snydt (og samtidig betale overpris).

Tak på forhånd!

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: Hjælp til køb af billetter

Post by Niels Lønberg » 20. Jul. 2016 12:34

Jeg vil helt klar anbefale løsning nummer 1.

Jeg kan se, at der stadig er billetter til kampen mod Liverpool. Det er én billet pr. medlem, så I skal begge være indmeldt. Du kan læse mere her.

Jan123
Normal Bruger

Post by Jan123 » 20. Jul. 2016 16:21

Jeg går med løsning nummer 1

Tak for hjælpen!

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 21. Jul. 2016 1:38

Alternativt skal man have lidt is i maven, og så købe billetterne på Facebook-gruppen "Arsenal Tickets". Den administreres fornemt, så svindel på siden er på et absolut minimum, og langt de fleste derinde er brugere, der jævnligt sælger deres billetter. Priserne er altid face value.

Jeg har forsøgt at købe 2 billetter til 4 forskellige Arsenal-kampe derigennem, og med succes alle gangene. Det kræver dog oftest, at man holder lidt øje helt op til kampdagen - medmindre man finder nogle inden.

Løsning 1 er dog altid at foretrække - så er usikkerhedsmomenterne væk.

fa1978
Arsenal Danmark medlem

Post by fa1978 » 16. Aug. 2016 13:07

Køb af billetter via facebook - er der nogen der ved hvordan det fungerer?

Hvordan overdrages og betales billetterne??

Har nu tilmeldt mig siden.

På forhånd tak.
J. Jensen.medlem nr 112

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 17. Aug. 2016 12:33

fa1978 wrote:Køb af billetter via facebook - er der nogen der ved hvordan det fungerer?

På forhånd tak.
Du skriver med sælger, og så aftaler I. Typisk mødes man ved Emirates på kampdagen.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 20. Aug. 2016 13:39

araAFC wrote:
fa1978 wrote:Køb af billetter via facebook - er der nogen der ved hvordan det fungerer?

På forhånd tak.
Du skriver med sælger, og så aftaler I. Typisk mødes man ved Emirates på kampdagen.
Tror jeg forsøget mig med denne også, skal til London i weekenden d. 9-10-11, så håber på at snuppe S'oton kampen.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 20. Aug. 2016 13:47

ZlatkoM wrote:
araAFC wrote:

På forhånd tak.
Tror jeg forsøget mig med denne også, skal til London i weekenden d. 9-10-11, så håber på at snuppe S'oton kampen.
Arsenal DK har flere billetter til den kamp, hvis det er :)
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 20. Aug. 2016 14:07

Michael-Arsenal wrote:
ZlatkoM wrote:
araAFC wrote: Du skriver med sælger, og så aftaler I. Typisk mødes man ved Emirates på kampdagen.
Arsenal DK har flere billetter til den kamp, hvis det er :)
Har kun mastercard og har ikke kunne bruge dette til at melde mig und har forsøgt et par gange over se sidste par sæsoner

(Ikke denne sæson dog endnu)
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Post Reply