Emitates cup

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
Carlo
Normal Bruger

Emitates cup

Post by Carlo » 31. Jul. 2017 20:30

Jeg forstår simpelthen ikke at Arsenal vinder Emirates cup når Sevilla vinder deres to kampe, og Arsenal kun vinder en kamp - og taber til Sevilla.
Er der en der kan give mig en god forklaring på dette ?

Carlo

Grøn
Normal Bruger

Re: Emitates cup

Post by Grøn » 31. Jul. 2017 20:51

Carlo wrote:
31. Jul. 2017 20:30
Jeg forstår simpelthen ikke at Arsenal vinder Emirates cup når Sevilla vinder deres to kampe, og Arsenal kun vinder en kamp - og taber til Sevilla.
Er der en der kan give mig en god forklaring på dette ?

Carlo
I Emirates Cup bliver man også tildelt ét point pr. mål - og mål tæller mere end indbyrdes opgør. Derfor var de fem mod Benfica tilstrækkeligt til at holde Sevilla pinden, så længe de ikke vandt med mere end én over os.
“Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen.”
- Winston Churchill

Carlo
Normal Bruger

Post by Carlo » 31. Jul. 2017 20:55

Tak for svaret -

Carlo

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 4. Aug. 2017 20:02

Kan se der er nye brugere herinde:

Forhåbentlig deltager lidt flere i trådene nu hvor der er VIGTIGE point på spil i PL kampene:

-Prematch: Med kommentarer til opstillinger, hvem man helst ser på banen og hvorfor samt hvad man forudser resultatet vil blive.

-Livetråd: Hvor man kommenterer på tacklinger, vores styrker og svagheder overfor modstanderen, hvilke spillere fra bænken der kunne gøre en forskel og hvorfor..Evt. taktiske justeringer fra trænerteamet. For år tilbage var der let 7-8 brugere der kommenterede i Livetråden..

-Postmatch: Kommentar vedr. kampen,dommeren, trænerteamet og hvem der evt. var vores MoM (ManOfMatch) på holdet og hvorfor.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply