Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Ønsketråden

Post by peterdebel » 28. Mar. 2017 20:59

Danne wrote:
peterdebel wrote:
Rambo16 wrote:Hvis vi mister Alexis, køb bernado silva og Mbappe
Den spanske avis Cope skriver at United skulle have lagt et bud på...110 millioner € (!!!) på "Den næste Henry" nemlig Mbappe, men de skulle også være efter Pogbas ven Griezmann..De kan vel ikke både få i pose og sæk..?
Gør de næppe, nej. Og Mbappe er en drøm, men man burde også vide det er urealistisk. Vi kommer ALDRIG til at smide 1 milliard. Vi kan lige så godt droppe tankerne om ham nu, så folk ikke bliver skuffet. :D
Ramos fra Real Madrid, som har en gæld på 250 millioner $ ifølge UEFA's økonomiske rapport, skulle have skrevet et kærlighedsbrev til Mappé som starter således:

"Kære Mbappe. Jeg ringer ikke til præsidenten for at høre, hvad der sker i forhold til nye spillere, men døren i Real Madrid er altid åben for de bedste spillere som dig.Hvis du, Mbappe, kommer til Real Madrid, vil vi byde dig velkommen med al den kærlighed, som vi altid gør med nye spillere" Kærlig hilsen Sergio.

Den bliver svær at slå for andre klubber...
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 13. Apr. 2017 18:49

Everton bekræfter, at Lukaku ikke vil forlænge. Jeg ønsker, at vi sælger Sanchez og Giroud og køber Lukaku og Mbappe. Det vil formentlig indebære, at vi punger ud med op til netto 50-75M, og at vi lægger noget ekstra i løn. Det skulle vi alligevel for at holde på Sanchez.

For at få plads på lønbudgettet skal vi undlade at forlænge med Wilshere og en række af de mange spillere, som har udløb sommer 2018. De skal i stedet afhændes i denne sommer.

Desuden ønsker jeg, at vi går til at spille med to angribere, og at vi beholder Ramsey.

Edit: For at rejse kapital synes jeg, at vi skal hente kassen på Bellerin og købe Van Dijk.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 13. Apr. 2017 23:01

Alansmith wrote:Everton bekræfter, at Lukaku ikke vil forlænge. Jeg ønsker, at vi sælger Sanchez og Giroud og køber Lukaku og Mbappe. Det vil formentlig indebære, at vi punger ud med op til netto 50-75M, og at vi lægger noget ekstra i løn. Det skulle vi alligevel for at holde på Sanchez.

For at få plads på lønbudgettet skal vi undlade at forlænge med Wilshere og en række af de mange spillere, som har udløb sommer 2018. De skal i stedet afhændes i denne sommer.

Desuden ønsker jeg, at vi går til at spille med to angribere, og at vi beholder Ramsey.

Edit: For at rejse kapital synes jeg, at vi skal hente kassen på Bellerin og købe Van Dijk.
Hvem vil du så have til at spille højre back?

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 14. Apr. 2017 1:56

Alansmith wrote:Everton bekræfter, at Lukaku ikke vil forlænge. Jeg ønsker, at vi sælger Sanchez og Giroud og køber Lukaku og Mbappe. Det vil formentlig indebære, at vi punger ud med op til netto 50-75M, og at vi lægger noget ekstra i løn. Det skulle vi alligevel for at holde på Sanchez.

Sanchez og Giroud faar helt sikkert mere i loen end Lukaku og Mbappe vil faa. Lukaku har kontrakt indtil 2019, saa det er ikke fordi det haster for Everton med, at faa ham solgt.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 14. Apr. 2017 9:39

Fedder wrote:

Hvem vil du så have til at spille højre back?
Enten 3-5-2 eller den nye manager tager en god en med fra sit hjemland til færre penge.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 14. Apr. 2017 13:47

Ligesom vi ikke fik Pogba, ikke får Griezmann osv, så får vi ikke Mbappe. Arsenal går aldrig (i tilstrækkelig grad) efter de allermest hypede spillere. Det kan man jo så mene om, hvad man vil.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Everton- og Southamptonfans.

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 14. Apr. 2017 20:40

Kejser wrote:Ligesom vi ikke fik Pogba, ikke får Griezmann osv, så får vi ikke Mbappe. Arsenal går aldrig (i tilstrækkelig grad) efter de allermest hypede spillere. Det kan man jo så mene om, hvad man vil.
På trods af han angiveligt er Arsenal fan, Arsenes fortid i Monaco osv. osv. osv. så nægter jeg simpelt hen at vi får ham.

Han er en af de mest eftertragtede spillere i verden for tiden, prisen vil være efter det, og hans lønkrav også han er dermed udelukket for os. Kun klubber der betaler efter ambitionerne vil være realistiske destinationer.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 20. Apr. 2017 6:07

Der går rygter om at Toby Alderweireld ikke vil forlænge sin aftale med Spurs, og at han gerne ser nogen aktivere sin frikøbsklausul på £23,5m. Nu ved jeg ikke om der bare er tale om en agent der prøver at presse flere penge id af en klub, eller om han rent faktisk vil væk. Men så da gerne at vi lige prøvede en gang, og se om vi kunne stjæle ham fra dem. Han er i sin bedste alder og ville gå direkte ind i vores forsvar. Og så kunne det vare være skide skægt at stjæle ham...

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 20. Apr. 2017 10:19

Nico_gooner wrote:Der går rygter om at Toby Alderweireld ikke vil forlænge sin aftale med Spurs, og at han gerne ser nogen aktivere sin frikøbsklausul på £23,5m. Nu ved jeg ikke om der bare er tale om en agent der prøver at presse flere penge id af en klub, eller om han rent faktisk vil væk. Men så da gerne at vi lige prøvede en gang, og se om vi kunne stjæle ham fra dem. Han er i sin bedste alder og ville gå direkte ind i vores forsvar. Og så kunne det vare være skide skægt at stjæle ham...
Jeg kan godt se det frække i at hente ham, men hvorfor i alverden skulle han tage til en klub som præsterer så meget dårligere for tiden og formentlig heller ikke vil/kan tilbyde så meget mere økonomisk? Jeg så langt hellere at vi seriøst går efter Van Dijk som vi i dag linkes til.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 20. Apr. 2017 13:51

Vi kan købe Alderweireld, van Dijk eller Franco Baresis reinkarnation, og lige lidt vil det hjælpe. Så længe der ikke kommer styr på organiseringen på holdet, så vil den næste forsvarsspiller også blive det næste flopindkøb.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 21. Apr. 2017 9:33

Hvor ville jeg elske at se Alderwiereld skifte til os! Altså han er manden der på banen organiserer Spurs forsvar.
Det ville være en ægte Sol Campell signing, og ville samtidigt understrege at vi er storebroren i London.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 21. Apr. 2017 9:55

cnissen wrote:Hvor ville jeg elske at se Alderwiereld skifte til os! Altså han er manden der på banen organiserer Spurs forsvar.
Det ville være en ægte Sol Campell signing, og ville samtidigt understrege at vi er storebroren i London.
Vil nu mene, at Chelsea er storbror i London. Pt. er vi det glemte "middlechild".
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 28. Apr. 2017 17:26

Mit allerstørste ønske til sommer er en pasnings- og boldsikker 8'er med lavt tyngdepunkt. Med andre ord en afløser for Santi Cazorla, som jeg ser som en stærkt medvirkende faktor til, vi ikke har spillet bedre i år. Vores midtbane er simpelthen for langsom.

Typer a la Verratti, Kroos og Isco ville være interessante. Er der nogle, der ved, om der findes unge og mere realistiske alternative end de 3?

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 28. Apr. 2017 17:58

Olitast wrote:Mit allerstørste ønske til sommer er en pasnings- og boldsikker 8'er med lavt tyngdepunkt. Med andre ord en afløser for Santi Cazorla, som jeg ser som en stærkt medvirkende faktor til, vi ikke har spillet bedre i år. Vores midtbane er simpelthen for langsom.

Typer a la Verratti, Kroos og Isco ville være interessante. Er der nogle, der ved, om der findes unge og mere realistiske alternative end de 3?
Rabiot kunne være et realistisk bud, omend han lige er et niveau under dem, du nævner. Er dog altid imponeret over hans pasningsspil, når jeg ser ham spille.

En anden er Thiago. Han har dog lige forlænget med Bayern, så han er nok mere eller mindre umulig.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 28. Apr. 2017 18:09

Michael-Arsenal wrote:
Olitast wrote:Mit allerstørste ønske til sommer er en pasnings- og boldsikker 8'er med lavt tyngdepunkt. Med andre ord en afløser for Santi Cazorla, som jeg ser som en stærkt medvirkende faktor til, vi ikke har spillet bedre i år. Vores midtbane er simpelthen for langsom.

Rabiot kunne være et realistisk bud, omend han lige er et niveau under dem, du nævner. Er dog altid imponeret over hans pasningsspil, når jeg ser ham spille.

En anden er Thiago. Han har dog lige forlænget med Bayern, så han er nok mere eller mindre umulig.
Jeg synes, at Seri fra Nice kan være et godt bud.

Post Reply