Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Ønsketråden

Post by peterdebel » 7. Jun. 2017 13:30

Ludlow wrote:Moise Kean.

Tilbage slutningen af vinterens transfervindue - og så sent i marts måned - blev vi sat i forbindelse med Juventus' unge topangriber. Jeg håber, vi køber ham. Jeg tror, hans potentiale er minimum på størrelse med Mbappe, på trods af at han ikke har spillet så meget endnu. Han er SÅ vild.
17 år, 1,82 høj og fra Elfenbenskysten- og kontrakt til 2020. Har samme agent som Balotelli, Ibrahimovic, Pogba, Mkhiitarian, 3 sidstnævnte spiller for Mourinho, så mon ikke han også kender til spilleren.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

LasseP
Normal Bruger

Post by LasseP » 16. Jun. 2017 12:31

Kunne være frækt at købe Griezmann og som en del af prisen sende Alexis den anden vej. Så kunne vi også få muligheden for at spille 4-4-2 hvor Griezmann og Giroud har vist sig at være rigtig gode sammen.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 16. Jun. 2017 16:40

LasseP wrote:Kunne være frækt at købe Griezmann og som en del af prisen sende Alexis den anden vej. Så kunne vi også få muligheden for at spille 4-4-2 hvor Griezmann og Giroud har vist sig at være rigtig gode sammen.
Det kommer helt sikkert ikke til at ske i dette vindue, da Atlético ikke kan registrere spillere før 2018. Men Griezmann tilhører bestemt ønskeliste.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 16. Jun. 2017 20:44

Spillere ud:
Ospina £m 3
Debuchy £m 0
Gabriel £m 10
Jenkinson £m 7
Gibbs £m 10
Wilshere £m 15
Coquelin £m 10
Walcott £m 25
Campbell £m 7
Perez £m £m 12
Akpom £m 10

Ud ialt £m 109

Spillere ind/forlaengelse:
Szczesny £m 5 Bonus
Kolasinac £m 0
Lemar £m 30
Smalling £m 15
Lacazette £m 55
Sanchez £m 25 Bonus
Ozil £m 10 Bonus
Ox £m 5 Bonus
Ramsey £m 5 Bonus

Brugt i alt £m 150

For truppens sammenhaeng betyder det at:
Foelgende 14 er Non-homegrown
1 Čech
2 Laurent Koscielny
3 Shkodran Mustafi
4 Per Mertesacker
5 Nacho Monreal
6 Granit Xhaka
7 Santi Cazorla
8 Mohamed Elneny
9 Mesut Özil
10 Alexis Sánchez
11 Olivier Giroud

12 Sead Kolašinac
13 Lacazette
14 Lemar

Home grown
Foelgende 9 er Non-homegrown
1 Damian Martinez
2 Calum Chambers
3 Rob Holding
4 Héctor Bellerín
5 Aaron Ramsey
6 Alex Oxlade-Chamberlain
7 Danny Welbeck

8 Smalling
9 Szczesny

Under 21 aars reglen
Iwobi
Adelaide
Maitland-Niles

Det betyder der reelt stadig er omkring £m100 tilbage til at koebe indfor og plads til 2 non-homegrown spillere truppen.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 16. Jun. 2017 21:20

Wengers globalisering wrote:Spillere ud:
Ospina £m 3
Debuchy £m 0
Gabriel £m 10
Jenkinson £m 7
Gibbs £m 10
Wilshere £m 15
Coquelin £m 10
Walcott £m 25
Campbell £m 7
Perez £m £m 12
Akpom £m 10

Ud ialt £m 109
£10m for Chuba Akpom og £7m for Jenkinson virker umiddelbart lige i overkanten af, hvad man kan tillade sig at håbe på. Jeg medgiver dig dog i samtlige salg pånær Wilshere, som jeg fortsat gerne vil have i truppen med EL ved siden af PL.
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 16. Jun. 2017 21:42

hleb13 wrote:
Ospina £m 3
Debuchy £m 0
Gabriel £m 10
Jenkinson £m 7
Gibbs £m 10
Wilshere £m 15
Coquelin £m 10
Walcott £m 25
Campbell £m 7
Perez £m £m 12
Akpom £m 10

Ud ialt £m 109
£10m for Chuba Akpom og £7m for Jenkinson virker umiddelbart lige i overkanten af, hvad man kan tillade sig at håbe på. Jeg medgiver dig dog i samtlige salg pånær Wilshere, som jeg fortsat gerne vil have i truppen med EL ved siden af PL.
Wilshere er alt for dyr at have rendende som back-up og det mere end 4 aar siden at han havde en saeson der vidste Arsenal kvalitet.
Prisen paa Akpom og Jenkinson skyldes at de er engelske, saa derfor prisen 50-100% over global markedsvaerdi. For baade Wilshere, Jenkinson og Campbell burde man sog have solgt dem for langtid siden og faaet en hoejere salgspris.

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 16. Jun. 2017 22:42

Wengers globalisering wrote:
hleb13 wrote:
Ospina £m 3
Debuchy £m 0
Gabriel £m 10
Jenkinson £m 7
Gibbs £m 10
Wilshere £m 15
Coquelin £m 10
Walcott £m 25
Campbell £m 7
Perez £m £m 12
Akpom £m 10

Ud ialt £m 109
Wilshere er alt for dyr at have rendende som back-up og det mere end 4 aar siden at han havde en saeson der vidste Arsenal kvalitet.
Prisen paa Akpom og Jenkinson skyldes at de er engelske, saa derfor prisen 50-100% over global markedsvaerdi. For baade Wilshere, Jenkinson og Campbell burde man sog have solgt dem for langtid siden og faaet en hoejere salgspris.
Carl Jenkinsons kontrakt udløber i 2018, og han har ikke spillet en Premier League kamp siden januar 2016. Vi har haft ham gående i en lang periode nu, uden at han har været i nærheden af kamptruppen. Det ville være komplet hul i hovedet at betale 7 millioner pund for ham på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke se ham gå for mere end 3.

Chuba Akpom har som angriber scoret 3 ligamål på klubplan igennem 5 forskellige lejemål siden 2013. Senest blev det til 10 kampe uden mål i Brighton. Hans kontrakt udløber i 2019. At vi på nogen skulle få 10 millioner pund for ham er utopi.
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

Seb'82
Normal Bruger

Post by Seb'82 » 28. Jun. 2017 14:38

Sjældent jeg lader mig imponere af én kamp, men i gårsdagens U21 opgør mellem Spanien og Italien synes jeg dog godt man kunne finde en afløser for Santi Cazorla, hvis denne desværre bliver ved med at være hårdt plaget af skader.

Dani Ceballos, som åbenbart spiller i Real Betis må være til at få fat i. Lækkert glid med bolden, sublim spilforståelse, vanvittig god teknik. Spillede virkelig suverænt på midtbanen og krydrede det med assist til det første mål og trak det røde kort.

I følge goal.com har han åbenbart en frikøbsklausul på kun 15 mio. euro

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 28. Jun. 2017 15:19

Seb'82 wrote:Sjældent jeg lader mig imponere af én kamp, men i gårsdagens U21 opgør mellem Spanien og Italien synes jeg dog godt man kunne finde en afløser for Santi Cazorla, hvis denne desværre bliver ved med at være hårdt plaget af skader.

Dani Ceballos, som åbenbart spiller i Real Betis må være til at få fat i.
Spændende, men vi var vidst sammen med 'Pool rygtet sammen med ham sidste år..Han har en stærk nationalfølelse, f.eks. skrev han nedsættende på Twitter om Pique og Fabregas, da de viste det Katalanske flag under Euro 2012 og han skulle samtidig have hyldet Diktator Franco ligeledes på Twitter, så mon ikke han havner i Real Madrid?

Seb'82
Normal Bruger

Post by Seb'82 » 28. Jun. 2017 16:18

peterdebel wrote:
Seb'82 wrote:Sjældent jeg lader mig imponere af én kamp, men i gårsdagens U21 opgør mellem Spanien og Italien synes jeg dog godt man kunne finde en afløser for Santi Cazorla, hvis denne desværre bliver ved med at være hårdt plaget af skader.

Dani Ceballos, som åbenbart spiller i Real Betis må være til at få fat i.
Spændende, men vi var vidst sammen med 'Pool rygtet sammen med ham sidste år..Han har en stærk nationalfølelse, f.eks. skrev han nedsættende på Twitter om Pique og Fabregas, da de viste det Katalanske flag under Euro 2012 og han skulle samtidig have hyldet Diktator Franco ligeledes på Twitter, så mon ikke han havner i Real Madrid?
Nok et meget godt bud. Jeg blev i hvert fald også lidt overrasket over at se hans kontante udmeldinger.

Hvis man kunne få styr på ham, ville han dog spillemæssigt pynte gevaldigt hos Arsenal.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 29. Jun. 2017 22:23

Efter have set Confederations Cup og U21 EM med halvt oeje, saa vil man oenske at man goer efter nogle unge tyskere.

Timo Werner (leipzig)
Leon Goretzka (schalke)
Max Meyer (Schalke)

Spanske spillere paa u21 niveauet er de andre nationer overlegne.

J Mere (Gijon)
Marcos Llorente (Real M)

Saul og Asensio er begge fremragende men tror paa ingen maade paa at de forlader Madrid eller er til salg.

phra
Normal Bruger

Post by phra » 30. Jun. 2017 9:57

Wengers globalisering wrote:Efter have set Confederations Cup og U21 EM med halvt oeje, saa vil man oenske at man goer efter nogle unge tyskere.

Timo Werner (leipzig)
Leon Goretzka (schalke)
Max Meyer (Schalke)

Spanske spillere paa u21 niveauet er de andre nationer overlegne.

J Mere (Gijon)
Marcos Llorente (Real M)

Saul og Asensio er begge fremragende men tror paa ingen maade paa at de forlader Madrid eller er til salg.
Efter u21 Em indtil videre, så ønsker jeg mig daniel ceballos fra Betis - Er dybt imponeret.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 30. Jun. 2017 14:24

Syntes også vores tidligere spiller Gnabry ser spændende ud..Forståeligt at Bayern hentede ham.

...Gazidis har udtalt at : "We're looking for top-quality players. We've got three times as many scouts as we had four years ago. I believe that to be a world-class football club you've got to be world class off the pitch."

"I care about the club and those values. I want the club to be successful."

Det var alligevel en del...Så kan vi måske drømme om store navne..eller de største talenter..?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 15. Jul. 2017 16:39

Wenger siger at vi ikke vil byde på Mbappe og slet ikke oppe omkring 800 millioner kroner og han forventer at det unge talent bliver i Monaco minimum en sæson endnu fordi der er for mange muligheder for teenageren og Monaco: Dr trætte af at klubber henvender sig til spilleren og dennes agent uden klubbens accept og siger, at det er i strid mod internationale paragraffer.
Last edited by peterdebel on 20. Jul. 2017 18:19, edited 2 times in total.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 16. Jul. 2017 11:11

Ønskeliste lige her og nu:

Ud med Debuchy, Gibbs, Wilshere, Walcott, Sczcesny(Så helst at han blev, men han er gone), Gabriel.

Ind Thomas Lemar!! van Dijk, Krychowiak, Butland/Leno.

Forlæng med Özil, og Alexis. Sidstnævnte vil gerne ud og spille CL, giv ham en kontrakt med en klausul der gør han kan skifte til en udenlandsk klub i CL hvis vi misser CL igen næste år. Det kan måske få ham til at forlænge.

Post Reply