Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Ønsketråden

Post by peterdebel » 22. Jan. 2019 22:43

Nu da aftalen med Denis Suarez ser ud til ikke at blive til noget forstår jeg ikke hvorfor vi smider 250 millioner kroner efter Pablo Fornals fra Vilarreal.

Kreativ spiller som ligesom Santi kunne bruge begge fødder..

Spørgsmålet er hvem der er vores chefscout..? :?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 23. Jan. 2019 5:28

peterdebel wrote:
22. Jan. 2019 22:43
Nu da aftalen med Denis Suarez ser ud til ikke at blive til noget forstår jeg ikke hvorfor vi smider 250 millioner kroner efter Pablo Fornals fra Vilarreal.

Kreativ spiller som ligesom Santi kunne bruge begge fødder..

Spørgsmålet er hvem der er vores chefscout..? :?
Vi har ikke 250 millioner vi kan bruge på Fornals lige nu. Og så er der vigtigere huller der skal lukkes lige nu

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 3. Feb. 2019 22:59

Nå...1-3 mod City på Ethiad..og det kunne havde været værre med det forsvarsspil vi leverede..

Lichtsteiner og Mustafi er ikke hurtige nok og der er ingen rigtig sammenhæng mellem midtbane og forsvar og det må være vores førsteprioritet..

Leipzig, som ligger nummer 2 i Bundesligaen,har 2 19-20 årige franskmænd i midterforsvaret.

Måske Sven Mislintat kigger på dem, hvis han da ikke allerede er væk?

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 9. Feb. 2019 12:58

Hvad siger folk til Robert Skov? Er der andet i ham end et fantastisk spark? Jeg sidder bare og tænker over hvilken dansk spiller der kunne tænkes at passe ind hos os.

GudEbening
Normal Bruger

Post by GudEbening » 11. Feb. 2019 16:51

FAXE wrote:
9. Feb. 2019 12:58
Hvad siger folk til Robert Skov? Er der andet i ham end et fantastisk spark? Jeg sidder bare og tænker over hvilken dansk spiller der kunne tænkes at passe ind hos os.
Tror desværre ikke jeg kan komme i tanke om en eneste dansker på nær AC, der både er god nok og relevant for Arsenal. Du skal huske, at DKs med længder bedste spiller huserer i en klub, der er på niveau med arsenal. Så Danmark skal altså producere endnu et mirakel, før det overhoved kan tænkes at klubben er interesseret.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 13. Feb. 2019 18:57

Siden plbold.dk har set på hvilke navne som kunne være interessante for os efter et der er blevet en plads ledig på vores midtbane efter Ramseys skifte til udlandet.

Kerem Demirbay:
Den 25-årige tysker har i flere sæsoner gjort en rigtig god figur for Hoffenheim, og han har sågar fået to landskampe. Han er kreativ og dynamisk, og han er i stand til at score mål – mange af de samme kvaliteter som Aaron Ramsey. Hans kontrakt udløber i 2022, og Hoffenheim har ikke for vane at sælge spillere for enorme summer.

Maximilian Eggestein:
Werder Bremens U21-landsholdsspiller har imponeret helt vildt i denne sæson, hvor han har scoret seks mål og lavet to assists i 24 kampe. Han blev kortvarigt sat i forbindelse med Paris Saint-Germain i januar, og med en kontrakt, der løber frem til sommeren 2020, kan Werder Bremen ikke tåle at vente alt for længe med at sælge, hvis tyskeren ikke forlænger sin kontrakt.

Carlos Aleña:
Den 21-årige spanier ser ikke ud til nogensinde at få et gennembrud for Barcelona, som har købt Frenkie De Jong til fremtiden på den centrale midtbane. Arsenal hentede med stor succes engang Cesc Fàbregas i den spanske storklub, og måske kan Carlos Aleña blive en lignende historie. Han har et stort potentiale, og har kontrakt til sommeren 2022. Nogen stor transfersum kan Barcelona dog næppe kræve.

Florian Grillitsch:
Den østrigske landsholdsspiller er formentlig et ubeskrevet blad for mange, men ikke desto mindre er han fast mand for Hoffenheim. Han tager et stort ansvar både offensivt og defensivt, og han er vant til at spille en lignende form for fodbold, som Unai Emery praktiserer. Han har kontrakt til 2021 og vil formentlig ikke være vanvittig dyr. Tidligere er han også blevet sat i forbindelse med Tottenham.

Eller spørgsmålet er om vi køber Denis Suarez for omkring 170 millioner kroner som Barcelona forlanger...?

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 13. Feb. 2019 19:29

FAXE wrote:
Jeg ved ikke lige, hvorfor Arsenal skal have en dansker. Men jeg kan se fire, som givetvis kunne være interessante. Alle fire er i London i aften :)
Særligt AC kunne være enormt spændende i Arsenal.
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 14. Feb. 2019 10:42

Kejser wrote:
13. Feb. 2019 19:29
FAXE wrote:
Jeg ved ikke lige, hvorfor Arsenal skal have en dansker. Men jeg kan se fire, som givetvis kunne være interessante. Alle fire er i London i aften :)
Særligt AC kunne være enormt spændende i Arsenal.
Der er ingen 'skal', men jeg har selv syntes det var sjovt i de perioder vi har haft en dansk spiller på holdet. Jf. mit brugernavn. Måske ville det heller ikke skade i forhold til at få vist vores kampe på dansk tv.

OT: Du tænker på AC, Eriksen, Delaney og ?

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 14. Feb. 2019 19:32

Bruun Larsen
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 24. Apr. 2019 15:05

Hvordan ville et realistisk drømme forsvar se ud for jer efter sommerferien? 8)
Tag endelig inspiration fra denne liste. :wink:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... radar.html

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 25. Apr. 2019 20:35

Gabe wrote:
24. Apr. 2019 15:05

Bellerin - Konate/Umtiti - Sokratis/Koscielny - Tagliafico

Jeg har set mange rygter om Umtiti, og der er vidst lidt om det. Kunne godt se ham komme til Arsenal, tror mange af de andre store drenge vil bruge meget tid på at jagte De Ligt og Koulibaly. Det kan være vores chance hvis vi rykker hurtigt. Kan han ikke lade sig gøre så bør vi gå efter Konate fra Leipzig, han kan blive den næste store centerback. Han er ung med kæmpe potentiale, og er ikke helt så hypet endnu.

Tagliafico skulle være højt på Unais indkøbsliste, og han er super godt skolet i Ajax og kunne være en klar forbedring på den plads. Spørgsmålet er hvor villige Ajax er til at slippe ham til sommer.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 26. Apr. 2019 12:40

Nico_gooner wrote:
25. Apr. 2019 20:35
Gabe wrote:

Jeg har set mange rygter om Umtiti, og der er vidst lidt om det. Kunne godt se ham komme til Arsenal, tror mange af de andre store drenge vil bruge meget tid på at jagte De Ligt og Koulibaly. Det kan være vores chance hvis vi rykker hurtigt. Kan han ikke lade sig gøre så bør vi gå efter Konate fra Leipzig, han kan blive den næste store centerback. Han er ung med kæmpe potentiale, og er ikke helt så hypet endnu.

Tagliafico skulle være højt på Unais indkøbsliste, og han er super godt skolet i Ajax og kunne være en klar forbedring på den plads. Spørgsmålet er hvor villige Ajax er til at slippe ham til sommer.
Jeg kender ikke ret meget til andre end Umtiti. Der har også været lidt rygter om Bailly men ham tror jeg bestemt ikke vi får.
De spiller som du nævner ser du dem som realistiske mål?
Vi skal i hvertfald gerne have 2 forsvarsspillere så Mustafi bliver fortid og Mavropanos kan blive udlejet.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 26. Apr. 2019 14:25

Gabe wrote:
26. Apr. 2019 12:40
Nico_gooner wrote:
25. Apr. 2019 20:35
Gabe wrote:

Jeg kender ikke ret meget til andre end Umtiti. Der har også været lidt rygter om Bailly men ham tror jeg bestemt ikke vi får.
De spiller som du nævner ser du dem som realistiske mål?
Vi skal i hvertfald gerne have 2 forsvarsspillere så Mustafi bliver fortid og Mavropanos kan blive udlejet.
Konate er stor og stærk, og god på bolden. Manden bliver et monster, stadig kun 19 år og ville være perfekt ved siden af Sokratis/Koscielny. Han er præcis som en moderne CB skal være i dag, hvis ikke vi henter ham i år så frygter jeg han er uden for vores rækkevidde næste sommer. Han er bestemt en spiller vi vil kunne hente. Håber vi gør det.

Tagliafico er godt skolet i Ajax, og er en meget fleksibel spiller der også kan dække andre pladser. Han er blevet rygtet til os og Atletico hvor Simeone skulle have udset ham som sin nye VB. Eller er Grimaldo fra Benfica også blevet nævnt nogle gange. Tror begge to er realistiske mål.

Hvis vi hentede en reserve keeper, Konate, Tagliafico, van de Beek og en kantspiller, så vil jeg være rigtig glad. Tror også godt det kan lade sig gøre. Der kommer til at være flere spillere der smutter til sommer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. May. 2019 22:50

Man skal ikke have set mange Champions League i år, for at have lagt mærke til Hakim Ziyech. Godt nok ef spilleren ikke heeelt ung med 26 år, men spileren ser interessant ud..Højrefløjen for Ajax har lavet 15 mål og 13 assists i 24 ligakampe.

Mens Luca Jovic fra Frankfurt, godt nok ejet af Benfica, har taget Euro League med storm. 21 mål i 32 kampe og med Welbeck og Ramsey som har forladt os, kunne der være plads til en spiller som ham.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 14. Jun. 2019 18:40

West Ham henter Pablo Fornals i Villareal. :shock:

.En spiller med en glimrende teknik, nogle vil måske påstå at der er lidt Cazorla i spilleren. :o Derfor undrer det mig en del at vi ikke var med i en budkrig, nu hvor Emery burde kende til det spanske La Liga marked OG vi i den grad mangler en Santi-klon som kan tage temperaturen på vores midtbane.

Hallo, Emery & Co. Vi skulle gerne forstærke vores trup så vi kan spille Champions League.

Post Reply