Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: Rygtebørsen

Post by Niels Lønberg » 6. Oct. 2017 7:01

Gabe wrote:
5. Oct. 2017 12:07
Niels Lønberg wrote:
5. Oct. 2017 7:08
Gabe wrote:
5. Oct. 2017 0:04

Hvordan det? Hvem har vi solgt at store spillere?
Spillere vores hold var bygget op omkring:

Henry, Adebayor, Nasri, Fabregas og van Persie.
Hvilke af de spillere du nævner har spillet i klubben de sidste 4 år? :mrgreen:
Sorry, jeg missede at projektet var nulstillet et par gange efter vi havde signet Özil og Sanchez. Inden da, synes jeg klart, at vi har nulstillet vores projekt mange gange jf- ovenstående liste.

Efter vi har hentet Özil og Sanchez synes jeg ikke projektet er blevet nulstillet som vi har set tidligere (men det gør det til sommer), men jeg synes absolut, at vi har bevæget os i den forkerte retning - og har på inge måde udnyttet potentialet til at tage det næste skridt. Eksempelvis sommeren, hvor vi kun hentede Cech ind. Der havde vi en kæmpe mulighed for at tage det næste store skridt ved at hente en stærk angriber ind, men det skete ikke.

Nu er vi en situation, hvor vores CEO sammenligner os med Leicester i stedet for Bayern München.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 6. Oct. 2017 9:42

Kejser wrote:
5. Oct. 2017 18:50
Cavani er en af verdens bedste angribere og nok et af de hotteste navne lige nu.
Hvorfor skulle han gide tage til Arsenal ?
Draxler tror jeg, der ville være fin at få.
Tja hvor skulle han ellers tage hen? Han er som sagt 30 og skal spille nu og her.
Følgende klubber har allerede stærke kort på angriber pladsen:
Chelsea (Morata (og Costa)), City (Jesus og Aguero), United (Lukaku, Rashford og Zlatan), Spurs (Kane)
Barcelona (Messi og Suarez (ved ikke om ham og Suarez er gode venner fra landsholdet)), Real (Benzema og Ronaldo), Atletico (Griezmann og nok snart Costa)
Inter (Icardo), Juventus (Mandzukic, Dybala og Higuain)

Så er der Liverpool, Roma, Napoli, Milan, Dortmund der kunne bruge en angriber og prestige mæssigt er på niveau med os.
Med mindre han gerne vil til Napoli igen, så ser jeg ikke hvorfor vi ikke ville være et ret fornuftigt sted at komme hen.
Men det er da klart han ikke bliver billig i løn kroner. Men så betal ham en ordentlig sjat i to år med option på et 3. år.
Altså det må være et mindre sats end United gjorde med Zlatan, og de spiller CL nu.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 9. Oct. 2017 12:28

Der kører pt. rygter om at Sagna, der stadig ikke er ansat nogle stæder, skulle være på blokken i Leicester.
Hvis ikke Wenger har tænkt sig at bruge Debuchy synes jeg man skulle tilbyde Sagna en kontrakt sæsonen ud. Bare som dedikeret backup for Bellerin.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 12. Oct. 2017 16:41

Gabe wrote:
3. Oct. 2017 17:40
Esben wrote:
3. Oct. 2017 14:57
theo-walcott wrote:
3. Oct. 2017 13:05
Øzil til United og Alexis til Paris så kan vores evigheds projekt starte forfra 😂😂 Fucking håbløst.
Vil faktisk ikke gøre mig noget. Alexis synes jeg på ingen måde passer ind i vores form for spil. Bevares, han score masser af mål, men derudover bidrager han for det meste kun med at stoppe flowet i spillet med masser af berøringer, dårlige beslutninger, og jamren over holdkammeraterne. Desuden gider han ikke klubben, så hvis vi kan få sendt ham til udlandet vil det på nuværende tidspunkt være den perfekte løsning.

Özil er jeg dødhamrende træt af. Han er absolut en klasse spiller når han topper, men der er langt mellem snapsene efterhånden. Og når vi er bagud bidrager han med absolut intet. God i medgang, forfærdelig i modgang - og det er netop i modgang man har allermest brug for sine bedste spillere.

Hvis man kunne være så heldig at der virkelig var kamp om begge spillere fra flere topklubber, kunne man måske være så heldig at få en skilling for dem til januar og få erstatninger ind med det samme.
Kan simpelthen ikke forstå det hate på Sanchez. Han er klart vores bedste spiller og den eneste spiller vi har på banen som har et reelt x-faktor. Synes ærlig talt det lyder mere om folk at fortvivlede over at vi mister vores bedste spiller og så prøver at finde en "gyldig" grund til at ønske ham væk fra Arsenal. Han var klart vores bedste spiller sidste kamp og det viste han også flere gange i løbet af kampen. I min verden er han klart i top 5 i PL og jeg kan ikke se os få en spiller i nærmeste fremtid som har i nærheden af det drive og de kvaliteter han har.
Wenger bliver spurgt om det er muligt vi allerede fra januar skiller os af med både Alexis og Özil og siger "It's possible.", men tilføjer "Both players looked happy here and overall I hope the situation can be turned around. At the moment we are not close enough to announce anything."
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 12. Oct. 2017 20:13

Monacos russiske vicepræsident bekræfter at vi var tættest på at hente Lemar i sommers og at spilleren højest sandsynligt skifter til sommer.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. Oct. 2017 13:33

Nogen der har hørt om Peter Gulasci.
Ungarsk målmand som vi og Chelsea skulle være interesseret i?

Post Reply