Jeres transferplan for sommervinduet

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
Titi
Arsenal Danmark medlem

Jeres transferplan for sommervinduet

Post by Titi » 31. May. 2015 14:43

Jeg tænkte det kunne være sjovt selv at lave sin egen transferplan for det kommende vindue. Jeg estimerer, at vi har hensat omkring 500 mil til det kommende vindue.

Køb
Asmir Begovic: 100 mil (Overvejer en bedre målmand - any ideas?)
Juan Jesus: 150 mil
Morgan Schneiderlin: 200 mil
Alexandre Lacazette: 300 mil
I alt: 750 mil

Salg
Wojciech Szczêsny: 100
Carl Jenkinson: 45
Mikel Arteta: 25
Mathieu Flamini : 25
Abou Diaby: 0
Lukas Podolski: 65
Joel Campbell: 90
I alt: 350

Udlej
Calum Chambers
Serge Gnabry
Chuba Akpom
Yaya Sanogo

Forbrug i alt: 400 mil

Et sådan vindue vil skabe en komplet trup med kvalitet nok til at kæmpe med om PL-titlen. Min tankegang i forhold til Chambers er, at han bør udlejes så han kan erstatte Mertesacker i 16/17 sæsonen. Yaya Sanogo får ét sidste år på lån til at vise sig. Gnabry og Apkom skal bare have noget spilletid.
Jeg var lidt i tvivl om Schneiderlin. Vil han ikke ødelægge Coquelins flotte udvikling? Måske man bør gå efter en kvalificeret def-midt som kan acceptere bænken i stedet. Noget ala. Obi Mikel-typen. Lacazette er en no-brainer, hvis han er mulig. Er han ikke det, så bør vi gå efter Fekir. De to hotteste offensive spillere i Europa. Juan Jesus har spillet to gode sæsoner i Serie A nu, og er stadigvæk ung. Vil give god konkurrence til midterforsvaret. Stefan De Vrij er min andenprioritet til den plads. Har været et monster i Lazio.

Vi vil med denne plan have følgende trup:
GK: Begovic & Ospina
RB: Bellerin & Debuchy
DC: Koscienly, Mertesacker, Gabriel & Jesus
DL: Monreal & Gibbs
DMC: Schneiderlin & Coquelin
MC: Cazorla & Ramsey
AML: Sanchez & Welbeck
AMR: Ox & Walcott
AMC: Özil & Wilshere
ST: Lacazette & Giroud
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Post Reply