<Ok Jeg tog fejl/Skriftestolen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Wengers globalisering
Normal Bruger

Re: <Ok Jeg tog fejl/Skriftestolen

Post by Wengers globalisering » 8. Jul. 2015 5:39

AndersArsenal wrote:
Wengers globalisering wrote:
theo-walcott wrote:AndersArsenal
Sanogo? Comment plz.
AndersArsenal er ofte jubeloptimist, saa alle spillere der i Arsenal eller bliver rygtet til Arsenal bliver automatsik fantastiske eller potentielle stjerner.
Er ganske sikker paa alle brugere herinde her en haandfuld spillere, som de har oensket til klubben fordi de enten var fantastiske den saeson eller havde udvist stort potentiale og som skuffede faelt efterfoelgende.
Hvad er det for noget fis at skrive?

Nu bad du theo-walcott om at oplyse os andre om noget. Så kan du passende give eksempler på, hvor jeg meningsløst og uretfærdigt har udråbt et middelmådigt talent til at være et vidunder.

Og hold nu op med det der "jubeloptimist", fordi I, i visse henseender, er mere kritiske end jeg. Det er simpelthen himmelråbende pinligt.
Nu var det ment som et forsvar af dig, fordi jeg synes Theo-walcott sporgsmaal var latterligt. Jubeloptimist, er maaske nedvaerdigene men ofte er du overdrevet positiv/ukritisk naar det kommer til Arsenal og ekstra kritisk naar det kommer til konkurrenterne. De fleste herinde her ikke udråbt nogle spillere til den vidunder uden at der har vaeret noget om snakken eller evnerne og jeg skrev ikke noget om, at du havde paastaaet andet.

Hvis du gerne vil have eksempler paa det:

2009 kalder du Walcott en vidunder dreng og 2013 er podolski bedre end sturridge. Skadet silvestre er et stort tab. Milner og Hangeland kunne vinde os mesterskabet.
Hvis nogen gad saa kunne man sikkert finde en masse alt for positive kommentarer om spillere som Denilson, Silvestre, Squillaci, park. Som du selv skriver saa mener du alle spillere i Arsenal skal have en chance og andre vil nok mene at spillerne skal bevise deres foerst.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 8. Jul. 2015 8:00

Wengers globalisering wrote:Nu var det ment som et forsvar af dig, fordi jeg synes Theo-walcott sporgsmaal var latterligt. Jubeloptimist, er maaske nedvaerdigene men ofte er du overdrevet positiv/ukritisk naar det kommer til Arsenal og ekstra kritisk naar det kommer til konkurrenterne. De fleste herinde her ikke udråbt nogle spillere til den vidunder uden at der har vaeret noget om snakken eller evnerne og jeg skrev ikke noget om, at du havde paastaaet andet.

Hvis du gerne vil have eksempler paa det:

2009 kalder du Walcott en vidunder dreng og 2013 er podolski bedre end sturridge. Skadet silvestre er et stort tab. Milner og Hangeland kunne vinde os mesterskabet.
Hvis nogen gad saa kunne man sikkert finde en masse alt for positive kommentarer om spillere som Denilson, Silvestre, Squillaci, park. Som du selv skriver saa mener du alle spillere i Arsenal skal have en chance og andre vil nok mene at spillerne skal bevise deres foerst.
Jubeloptimist/overdrevet positiv er vel i for sig det samme. Og selvfølgelig er det nedværdigende. For jeg er hverken naiv eller godtroende, men jeg er måske mere positiv og optimistisk på Arsenals vegne, end du er, men det gør ikke min opbakning til stab, spillere mm. for overdrevet.

Hangeland var fremragende for Fulham på et tidspunkt, og jeg ved da også, at mange herinde ønskede ham. Det samme var gældende for Milner, der også var populær. Han endte da også med at skifte til City i en periode, hvor de virkelig oprustede, og skulle gøres til mesterskabskandidater. I øvrigt blev det skrevet i optakten til 10/11-sæsonen. En sæson, hvor vi alligevel var kandidater langt hen ad vejen, så hvem ved, hvad det kunne have være blevet til med Milner og Hangeland? Det er egentlig bare for at sige, at holdet ikke manglede særlig meget.

Men det er da ikke udelukket, at der er flere spillere (både Arsenal og ikke-Arsenal), hvor jeg har noget, jeg skal indrømme. Nu var det såmænd bare lige Lovren, der var top-of-mind, fordi den var relativt ny. Men lige den med Walcott er vel ikke særlig kontroversiel? Han kom med til VM 2006 i en alder på 17 år, og de færreste var i tvivl om, at han i årene frem også ville blive en bærende spiller for os og på landsholdet, og den solo-tur han laver mod Liverpool i 2008, var bl.a. også et tegn på, at han besad noget ekstraordinært.

Sturridge havde en fin sæson for Bolton, men havde intet bevist i Chelsea, hvor han ikke kunne komme på holdet. På det tidspunkt jeg skrev det omkring Podolski, var Daniel lige skiftet til Liverpool, imens Podolski havde spillet over 100 landskampe for Tyskland, havde haft et fint EM i 2012, og tæskede mål ind for Köln. Så jeg holder stadig fast i, at Podolski var bedre end Sturridge på det tidspunkt. Det har dog tydeligvis ændret sig efterfølgende.

Nu kan jeg ikke huske skadessituationen dengang i 2009 vedrørende Silvestre, beklager, men at det var et stort tab kan jo muligvis skyldes, at vi havde mange forsvarsspillere ude på daværende tidspunkt. For Silvestre var aldrig nogensinde succes, og jeg svinede ham da også selv til gentagende gange.
Image

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 8. Jul. 2015 10:49

Højtidelig pigefornærmet stemning. Hold nu op. Det var da for at tag lidt pis på dig, Anders. Jeg har sgu selv råbt og skreget efter navne som senere hen har vist en værdi svarende til 5 potter pis. Men det er jeg ikke for stolt til at indrømme. Jeg husker bare en tråd hvor 99 procent af forum mente Sanogo var ubrugelig på dette niveau, mens du mente han var en usleben diamant.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 8. Jul. 2015 12:37

theo-walcott wrote:Højtidelig pigefornærmet stemning. Hold nu op. Det var da for at tag lidt pis på dig, Anders. Jeg har sgu selv råbt og skreget efter navne som senere hen har vist en værdi svarende til 5 potter pis. Men det er jeg ikke for stolt til at indrømme. Jeg husker bare en tråd hvor 99 procent af forum mente Sanogo var ubrugelig på dette niveau, mens du mente han var en usleben diamant.
Jeg tror, at hverken jeg eller Wengers globalisering var klar over, at det var i sjov. Men det er skam cool nok. Tænker bare, at det havde været endnu sjovere, hvis du så i stedet nævnte en spiller, som der rent faktisk var blevet talt op til noget stort. :) Det har jeg aldrig gjort med Sanogo.
Image

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 8. Jul. 2015 12:48

Ok boys skal vi ikke lige komme tilbage til det som var intentionen som var at tage lidt pis på os selv
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 8. Jul. 2015 12:58

Capoue troede jeg, ville være et godt køb for Spurs.
Image

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 8. Jul. 2015 20:27

Jeg troede engang, at Bendtner ville blive en ganske habil spiller en dag. Sandheden er naturligvis, at fodboldens Lord blev endnu bedre end habil og år efter år kandiderer til Ballon D'Or.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 9. Jul. 2015 9:02

Dennis--G wrote:Jeg troede engang, at Bendtner ville blive en ganske habil spiller en dag. Sandheden er naturligvis, at fodboldens Lord blev endnu bedre end habil og år efter år kandiderer til Ballon D'Or.
Well played, well fucking played.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 9. Jul. 2015 9:50

Sidste år ville jeg have Khedira ind som Def-midt. Tvivler nu på om han overhoved kan spille den plads. Ønskede derudover at bruge 200-250 mil på Seamus Coleman. Ville jeg ikke gøre i år. Til dels er han faldet i niveau og til dels er Bellerin kommet frem.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

johanlowe
Arsenal Danmark medlem

Post by johanlowe » 9. Jul. 2015 10:36

Titi wrote:Sidste år ville jeg have Khedira ind som Def-midt. Tvivler nu på om han overhoved kan spille den plads. Ønskede derudover at bruge 200-250 mil på Seamus Coleman. Ville jeg ikke gøre i år. Til dels er han faldet i niveau og til dels er Bellerin kommet frem.
Denne her tråd, bekræfter mig i at det er godt vi har Wenger til at handle ind. Coleman havde jeg også godt set vi købte sidste sommer i stedet for Debuchy, men Bellerin har vendt op og ned på det ;)

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 9. Jul. 2015 11:19

johanlowe wrote:
Titi wrote:Sidste år ville jeg have Khedira ind som Def-midt. Tvivler nu på om han overhoved kan spille den plads. Ønskede derudover at bruge 200-250 mil på Seamus Coleman. Ville jeg ikke gøre i år. Til dels er han faldet i niveau og til dels er Bellerin kommet frem.
Denne her tråd, bekræfter mig i at det er godt vi har Wenger til at handle ind. Coleman havde jeg også godt set vi købte sidste sommer i stedet for Debuchy, men Bellerin har vendt op og ned på det ;)
Enig med jer begge, men Everton har også været ualmindelig dårlige i den overståede sæson. Ville også have foretrukket Coleman fremfor Debuchy, men det var ikke fordi jeg græd snot over det. Ligeledes har Bellerin virkelig gjort det godt, så kun godt vi ikke hentede ham :P Wenger ved trods alt, hvor langt vores ungdomsspillere er i deres udvikling, så han har jo vidst, at Bellerin snart var klar (og med et større talent), så at hente Coleman ville være spild. Godt set Wenger, well played!
Torreira <3

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 9. Jul. 2015 11:22

Jeg troede Francis Jeffers ville være en fox in the box, da vi hentede ham og at Richard Wright skulle overtage efter Seaman :oops:

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 9. Jul. 2015 11:28

Blastino wrote:
johanlowe wrote:
Enig med jer begge, men Everton har også været ualmindelig dårlige i den overståede sæson. Ville også have foretrukket Coleman fremfor Debuchy, men det var ikke fordi jeg græd snot over det. Ligeledes har Bellerin virkelig gjort det godt, så kun godt vi ikke hentede ham :P Wenger ved trods alt, hvor langt vores ungdomsspillere er i deres udvikling, så han har jo vidst, at Bellerin snart var klar (og med et større talent), så at hente Coleman ville være spild. Godt set Wenger, well played!
Sådan tror jeg næppe det hang sammen. Bellerin var i høj grad en tilfældighed. Ligesom med Coq. Han var jo 3. valg til pladsen før sæsonstart. Og det var kun skader til Debuchy og dårlige præstationer af Chambers som gjorde at han fik sit gennembrud.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 9. Jul. 2015 12:28

Titi wrote:Sidste år ville jeg have Khedira ind som Def-midt. Tvivler nu på om han overhoved kan spille den plads.
Har også været på Khedira vognen. Men det er vel stadig hypotetisk.

Skal da indrømme Cuadrado har været en kæmpe skuffelse, omend manden ikke har haft den store mulighed for at vise hans talenter.
Image

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 9. Jul. 2015 19:53

Titi wrote: Enig med jer begge, men Everton har også været ualmindelig dårlige i den overståede sæson. Ville også have foretrukket Coleman fremfor Debuchy, men det var ikke fordi jeg græd snot over det. Ligeledes har Bellerin virkelig gjort det godt, så kun godt vi ikke hentede ham :P Wenger ved trods alt, hvor langt vores ungdomsspillere er i deres udvikling, så han har jo vidst, at Bellerin snart var klar (og med et større talent), så at hente Coleman ville være spild. Godt set Wenger, well played!
Sådan tror jeg næppe det hang sammen. Bellerin var i høj grad en tilfældighed. Ligesom med Coq. Han var jo 3. valg til pladsen før sæsonstart. Og det var kun skader til Debuchy og dårlige præstationer af Chambers som gjorde at han fik sit gennembrud.[/quote]

Det er selvfølgelig også en del af det, men større tilfældighed kan det ikke være. Han har et åbenlyst talent, som Wenger godt kender til.
Torreira <3

Post Reply