Kildernes troværdighed

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Re: Kildernes troværdighed

Post by Dennis--G » 21. Aug. 2016 13:51

Alansmith wrote:Hvor skal Arsene Wenger egentlig placeres i denne sammenhæng?
Wenger kører sit eget pokerspil, ingen forstår det, ingen kommer til at forstå det. Han har været der i 20 år og vi lærer stadig nyt om hvorfor (uagtet om man er enig med ham eller ej), hvordan og hvad overvejelser han tager i transfer situationer. Vi ved ikke halvdelen og vi kommer aldrig til det før han skriver en bog.

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 25. Aug. 2016 13:13

Hesten og Dean/Pablo/Afcamden må være døde nu, og betegnes som Qureshi lorte-kilder af jer andre også. Jeg har jo self for længst luret dem.
Nyt brugernavn, please.

Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 13:15

Fabregas4 wrote:Hesten og Dean/Pablo/Afcamden må være døde nu, og betegnes som Qureshi lorte-kilder af jer andre også. Jeg har jo self for længst luret dem.
Ingen af de to har i hvert fald været hurtige vedr. Perez. Og det gør dem naturligvis ikke ligefrem mere troværdige.

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 25. Aug. 2016 13:20

araAFC wrote:
Fabregas4 wrote:Hesten og Dean/Pablo/Afcamden må være døde nu, og betegnes som Qureshi lorte-kilder af jer andre også. Jeg har jo self for længst luret dem.
Ingen af de to har i hvert fald været hurtige vedr. Perez. Og det gør dem naturligvis ikke ligefrem mere troværdige.
Yep, men tænker mere på madness bullshitet, nej, jeg køber ikke Griezmann historien, som han endda nævnte et par dage inden madness. Desuden har han fejlet for 3 år i træk, Benzema sidste år, og for to år siden med "We go big after Besiktas".

Og Hesten, ja, det siger sig selv. Hesten.
Nyt brugernavn, please.

Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 25. Aug. 2016 13:25

Fabregas4 wrote:
araAFC wrote:
Yep, men tænker mere på madness bullshitet, nej, jeg køber ikke Griezmann historien, som han endda nævnte et par dage inden madness. Desuden har han fejlet for 3 år i træk, Benzema sidste år, og for to år siden med "We go big after Besiktas".

Jeg var faktisk ikke klar over, at AFCAMDEN var en del af Benzema-bølgen? Troede kun det var en storbarmet kvinde og så en af de helt håbløse journalister fra Spanien?

EDIT:
Og jeg tjekkede lige selv; det var han sgu. Han skulle aldrig have været så højt oppe i første omgang.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 25. Aug. 2016 15:17

araAFC wrote:
Fabregas4 wrote:
araAFC wrote: Ingen af de to har i hvert fald været hurtige vedr. Perez. Og det gør dem naturligvis ikke ligefrem mere troværdige.

Jeg var faktisk ikke klar over, at AFCAMDEN var en del af Benzema-bølgen? Troede kun det var en storbarmet kvinde og så en af de helt håbløse journalister fra Spanien?

EDIT:
Og jeg tjekkede lige selv; det var han sgu. Han skulle aldrig have været så højt oppe i første omgang.
Husker jeg godt. Af den grund unfollowede jeg ham på twitter (followede ham igen pga. Madness), men kan godt se, at han skal væk igen :lol:
Torreira <3

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2016 14:53

Vi nærmer os enden på vinduet, og derfor må der været nogle journalister og lignende, der fortjener en plads, eller en nu position på listen.

Jeg er temmelig sikker på, af der mangler nogle af de Sky-journalister, der havde nyheder vedr. Mustafi, og måske der er nogle, der har været på pletten mht. transfers i andre klubber.

Fyr løs!

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 4. Jul. 2017 10:47

Hvis der er kommet nye journalister og kilder til, så meld ind - så opdaterer jeg også listen i år.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 4. Jul. 2017 11:00

araAFC wrote:Hvis der er kommet nye journalister og kilder til, så meld ind - så opdaterer jeg også listen i år.
Jeg kan ikke komme på nogle, men det er satme også en grundig liste!

Der er dog ham AFCAMDEN, jeg er lidt i tvivl om, hvor skal placeres. Kan se, han er havnet i kategori 4, men han bliver ved med at komme med konkrete udmeldinger, og der er stadigvæk rigtig mange, der tager hans ord for gode varer.
Image

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 4. Jul. 2017 12:35

araAFC wrote:Hvis der er kommet nye journalister og kilder til, så meld ind - så opdaterer jeg også listen i år.
Jean-Michel Aulas. Han ved alt.
Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 4. Jul. 2017 15:27

AndersArsenal wrote:

Der er dog ham AFCAMDEN, jeg er lidt i tvivl om, hvor skal placeres. Kan se, han er havnet i kategori 4, men han bliver ved med at komme med konkrete udmeldinger, og der er stadigvæk rigtig mange, der tager hans ord for gode varer.
Personligt har jeg det lidt stramt med ham AFCAMDEN. Jeg har svært ved at tro, at der vitterligt skulle være en internt, der lækker oplysninger. Og derudover så kunne du næsten tweete lignende rygter; du skal bare holde dig til de sandsynlige, som etablerede medier også kører.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 4. Jul. 2017 15:27

madsl wrote:
Jean-Michel Aulas. Han ved alt.
Han er bedre end .com

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 6. Jul. 2017 13:15

araAFC wrote:
AndersArsenal wrote:

Personligt har jeg det lidt stramt med ham AFCAMDEN. Jeg har svært ved at tro, at der vitterligt skulle være en internt, der lækker oplysninger. Og derudover så kunne du næsten tweete lignende rygter; du skal bare holde dig til de sandsynlige, som etablerede medier også kører.
Ja. Du har ret. Men f.eks. sidste sommer vidste han, flere uger før det blev offentliggjort, at vi skulle på en pre-season til Skandinavien.

Og i dag er vores første kamp i ligaen rykket og programsat til fredag aften. Det blev han fortalt kunne ske allerede d. 30. juni:
Pablo‏ @AFCAMDEN Jun 30
Told Arsenal's first game of the Premier League season v Leicester could be on a Friday night. #fridaynightfootball #afc #lcfc
Image

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 7. Jul. 2017 12:19

AndersArsenal wrote:
araAFC wrote:
AndersArsenal wrote:

Ja. Du har ret. Men f.eks. sidste sommer vidste han, flere uger før det blev offentliggjort, at vi skulle på en pre-season til Skandinavien.

Og i dag er vores første kamp i ligaen rykket og programsat til fredag aften. Det blev han fortalt kunne ske allerede d. 30. juni:
Pablo‏ @AFCAMDEN Jun 30
Told Arsenal's first game of the Premier League season v Leicester could be on a Friday night. #fridaynightfootball #afc #lcfc
Det er selvfølgelig besynderlig information at gætte sig frem til. Det kan godt være, han skal lidt op igen.

Post Reply