Tier 1 og 2 rygter.

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

peterdebel
Normal Bruger

Re: Tier 1 og 2 rygter.

Post by peterdebel » 28. Jun. 2017 23:22

-DIABY- wrote:
Titi wrote:
-DIABY- wrote:
Hvad er det Lyon har postet, har jeg ikke set?
At vi havde afgivet et bud på X millioner som de havde afvist.
Det havde jeg set, jeg troede det var nyere end det. Tak.

Det var vel i realiteten ikke Lyon der postede det, tog de ikke bare afstand fra en kilde som offentliggjorde buddet? Jeg mener endda at buddet skulle være afgivet helt tilbage til starten at transfervinduet, hvis jeg ikke husker forkert, siden har der vist intet været.
Sky nævner at Lyon har afvist et bud fra os på Lemar på omkring 30 millioner £.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 29. Jun. 2017 0:56

peterdebel wrote:
Hvis Lyon var smarte ville de acceptere det bud, det vil paa ingen maade svaekke dem. Men saa vil man nok se Arsenal vaere til grin :lol:
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 2. Jul. 2017 13:26

Mr. Wenger wrote:Jeg synes at det var en god idé sidste år med denne tråd, så jeg genopliver den med nye rygter fra Ornstein: (1)

David Ornstein‏Verified account @bbcsport_david 23 minutes ago
As reported by others Arsenal are in talks with Lyon to sign striker Alexandre Lacazette. 1st bid was rejected but negotiations ongoing #AFC

David Ornstein‏Verified account @bbcsport_david 22 minutes ago
Again as others report Arsenal also had a bid rejected for Monaco winger Thomas Lemar. That seems less likely than a deal for Lacazette #AFC

David Ornstein‏Verified account @bbcsport_david 23 minutes ago
No bids for Alexis Sanchez yet. May go if price right but may sign new deal. All hypothetical. Arsenal very reticent to sell to PL club #AFC
Nye tweets fra Ornstein:

David Ornstein‏Verified account @bbcsport_david Jun 30
Arsenal are close to agreeing a deal to sign Lyon striker Alexandre Lacazette. Negotiations continuing, expected to be club record fee #AFC

David Ornstein‏Verified account @bbcsport_david 24 hours ago
#AFC made Sanchez big offer, hope he stays. But if set on leaving + fee acceptable possible he'll go this summer rather than free next #MCFC

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 2. Jul. 2017 22:52

http://www.skysports.com/football/news/ ... chel-aulas

Nu bekræfter Lyons præsident, at transferen er meget tæt på at være en realitet.

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 6. Jul. 2017 9:39

peterdebel wrote:
-DIABY- wrote:
Titi wrote:
At vi havde afgivet et bud på X millioner som de havde afvist.
Det havde jeg set, jeg troede det var nyere end det. Tak.

Det var vel i realiteten ikke Lyon der postede det, tog de ikke bare afstand fra en kilde som offentliggjorde buddet? Jeg mener endda at buddet skulle være afgivet helt tilbage til starten at transfervinduet, hvis jeg ikke husker forkert, siden har der vist intet været.
De kunne ellers godt lige sælge os en af deres konkurrenters bedste spillere for en slik, det ville være en win win situation - bare ikke for Monaco naturligvis.

Sky var super pålideligt før i tiden, nu kopierer de for det meste det som de største andre medier i England bringer af rygter. BBC's David Ornstein er manden at følge, han ved hvad der rør sig i Arsenal.

Post Reply