Deadline Day

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Fabregas4
Normal Bruger

Deadline Day

Post by Fabregas4 » 31. Aug. 2016 10:26

Tvivler på at vi signer nogen i dag og med god grund, men ikke desto mindre kan vi traditionen tro samle alle rygter og transfers her.

Har et lille spinkelt håb om lån af Isco, nu hvor Jack smutter til Palace.

Xhaka Santi
Alexis Özil Isco
Perez

:mrgreen:
Nyt brugernavn, please.

Image

Esben
Normal Bruger

Re: Deadline Day

Post by Esben » 31. Aug. 2016 10:44

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så afslappet på sidste dag. Et vindue som i lang, lang tid lignede endnu en fiasko, men som de sidste uger har givet optimismen tilbage. Jeg regner ikke med at vi henter flere spillere. Hvis vi er aktive idag taler vi udlejning/salg af spillere.

Bliver dejligt at se hvad der sker af handler rundt omkring, uden nerver. Umiddelbart er der rygter om panikkøb fra både Chelsea og Spurs, omkring henholdsvis David Luiz og Moussa Sissoko :lol:

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2016 10:51

Esben wrote:Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så afslappet på sidste dag. Et vindue som i lang, lang tid lignede endnu en fiasko, men som de sidste uger har givet optimismen tilbage.

Bliver dejligt at se hvad der sker af handler rundt omkring, uden nerver. Umiddelbart er der rygter om panikkøb fra både Chelsea og Spurs, omkring henholdsvis David Luiz og Moussa Sissoko :lol:
Det er også umiddelbart de klubber, der har de største huller i truppen. I hvert fald blandt de bedre hold.

Chelsea må være skuffede over ikke at have forstærket forsvaret endnu, hvor kvaliteten især centralt godt kan blive dyr over en hel sæson.

Spurs derimod har nu solgt godt ud, og hvad der tidligere lignede som minimum en forbedret bredde, er nu svær at få øje på. Jeg tror dog stadigvæk, at de må forsøge at tiltrække en spiller, der reelt kan forstærke dem. Isco har været rygtet; spændende spiller.

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 31. Aug. 2016 11:00

araAFC wrote:
Esben wrote:Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så afslappet på sidste dag. Et vindue som i lang, lang tid lignede endnu en fiasko, men som de sidste uger har givet optimismen tilbage.

Det er også umiddelbart de klubber, der har de største huller i truppen. I hvert fald blandt de bedre hold.

Chelsea må være skuffede over ikke at have forstærket forsvaret endnu, hvor kvaliteten især centralt godt kan blive dyr over en hel sæson.

Spurs derimod har nu solgt godt ud, og hvad der tidligere lignede som minimum en forbedret bredde, er nu svær at få øje på. Jeg tror dog stadigvæk, at de må forsøge at tiltrække en spiller, der reelt kan forstærke dem. Isco har været rygtet; spændende spiller.
Helt enig. Mit umiddelbare bud vil dog være, at Sissoko (hvis rygterne passer) kommer ind istedet for Isco, da han af en eller anden grund ikke er tilgængelig for dem alligevel. Det er dog rent gætteri.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2016 11:05

Esben wrote: Helt enig. Mit umiddelbare bud vil dog være, at Sissoko (hvis rygterne passer) kommer ind istedet for Isco, da han af en eller anden grund ikke er tilgængelig for dem alligevel. Det er dog rent gætteri.
Sissoko må også være blandt dem, der er skal handles i dag.

Ikke en spiller, jeg ville købe, hvis man er nogenlunde dækket ind, men hvis man som Spurs, West Ham og andre ikke helt kan hente de bedste spillere, så er Sissoko vel stadigvæk typen, der med den rette indstilling kan gå ind og blive en bærende profil for langt de fleste hold.
Men hold op, hvor kan han også være ugidelig.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2016 11:13

Sky Sports har i øvrigt Bournemouth som favorit til at hente Wilshere; odds 1.33 mod 3.25 for Crystal Palace.

Det må betyde noget for Wilshere, hvis han ikke skal flytte. Han behøver ikke flytte sig for at spille for Crystal Palace (ca. 1t30m fra det nordlige london), og med lidt god vilje er det samme tilfældet i Bournemouth (ca. 2t30m fra det nordlige London).
Der må være bedre bejlere i mellem - medmindre succeskriteriet for Jack blot er fast spilletid i PL; ja, så kan han jo lige så godt blive boende, og så pendle lidt længere (- eller samme tur, hvis han kan overtale Watford).

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2016 11:22

Gnabry skulle være til lægetjek i Tyskland. Der snakkes om en overgangssum på €6,5m. Umiddelbart ikke den bedste pris, når man sammenligner med andre talenter.

Såfremt der indgår en klausul om en procentdel af et eventuelt kommende videresalg, så kan det dog stadigvæk ende positiv økonomisk; hvis han bliver en succes, så kan en tranfer på €20m og opefter ikke udelukkes, og 25% ville så minimum indbringe yderligere €5m.

Tilbagekøbsklausul arbejder Arsenal vist ikke rigtig med, men det kunne også være aktuelt her, eksempelvis en på €20m. Den model Real Madrid arbejder med, er i hvert fald smart. Udover Morata er lignende gjort ved eksempelvis Carvajal, og der er helt sikkert flere eksempler (- dog måske ikke i den nuværende trup).

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 31. Aug. 2016 11:43

Håber på Wilshere ender i en midter/subtop klub i PRL. Bournemouth havde jeg som klar nedrykker sidste sæson, de klarede det dog i fin stil. Jeg gætter dog igen på, at de vil ryge ned i denne sæson, og jeg synes ikke Wilshere burde spille på et hold, som kæmper om nedrykning.
Palace ville være et fint sted at tage hen. De har ganske vidst mistet Bolasie, men har til gengæld hentet nogle virkelig solide navne i form af Benteke, Remy, Townsend, Mandanda, og Tomkins. Desuden vil hans fysik blive sparet for europæiske kampe. Det ville bestemt være et fint hold for ham.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 31. Aug. 2016 12:01

araAFC wrote:Gnabry skulle være til lægetjek i Tyskland. Der snakkes om en overgangssum på €6,5m. Umiddelbart ikke den bedste pris, når man sammenligner med andre talenter.

Såfremt der indgår en klausul om en procentdel af et eventuelt kommende videresalg, så kan det dog stadigvæk ende positiv økonomisk; hvis han bliver en succes, så kan en tranfer på €20m og opefter ikke udelukkes, og 25% ville så minimum indbringe yderligere €5m.

Tilbagekøbsklausul arbejder Arsenal vist ikke rigtig med, men det kunne også være aktuelt her, eksempelvis en på €20m. Den model Real Madrid arbejder med, er i hvert fald smart. Udover Morata er lignende gjort ved eksempelvis Carvajal, og der er helt sikkert flere eksempler (- dog måske ikke i den nuværende trup).
€6,5m på et ungt talent med 1 år tilbage på kontrakten og som aldrig for alvor har bevist noget på klubplan ok kun virkelig shined i en U23 turnering, hvor der stort set ikke var nogle store stjerner tilstede grundet en Copa og EM, der lå i samme periode. Jeg synes det lyder som fornuftige penge.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 31. Aug. 2016 12:35

Image
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 31. Aug. 2016 13:34

Dean skriver, at vi stadig undersøger muligheden for at købe en CF, der spiller i Premier League. Tror simpelthen ikke på det, men på Deadline Day kan selv de værste ITKs få ens opmærksomhed.
Image

Esben
Normal Bruger

Post by Esben » 31. Aug. 2016 14:48

Både Hart og Bony er nu officielt skiftet til henholdsvis Torino og Stoke.

Nasri meldes tæt på Sevilla. City får da virkelig ryddet op idag.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2016 14:50

Esben wrote:Både Hart og Bony er nu officielt skiftet til henholdsvis Torino og Stoke.

Nasri meldes tæt på Sevilla. City får da virkelig ryddet op idag.
Solidt køb af Stoke. De har efterhånden intet at gøre med klicheen "Stoke" længere, og Bet365 ser også ud til fortsat at finansiere trupmæssig fremgang. De har dog stadigvæk en håndfuld møghunde.

Butland
Johnson - Shawcross - Wollscheid/Cameron - Pieters
Imbula - Allen
Shaqiri - Bojan - Arnautović
Bony

Hvis de vil, så kan de i hvert fald stille op i en opstilling, der indbyder mere til pasningsspil end fysisk spil.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 31. Aug. 2016 15:17

Roma pushing hard to sign Jack Wilshere on loan. Not a done deal but #CPFC & #AFCB pessimistic as they've had no update since yesterday #AFC

David Ornstein ‏@bbcsport_david 1h1 hour ago
Understand Roma (led by Baldini) & Wilshere camp have agreed terms. He's keen but it's not done, up to Arsenal #AFC #CPFC #AFCB #DeadlineDay

David Ornstein ‏@bbcsport_david 4m4 minutes ago
Roma/Arsenal deal for Wilshere not easy. #AFC angry at Roma conduct in Manolas talks this summer. Still hope for #CPFC & #AFCB #DeadlineDay

Og nu er det pludselig Roma, der ser ud til at løbe med Jack. Og Manolas har åbenbart været et transfermål denne sommer.

Og stødte i øvrigt på dette tweet:
Interesting that between Spanish media reports, Lucas Perez will earn £40k p/week at Arsenal which is less than WBA and Everton offered.
Relativt billig ift. anskaffelsespris, og lønnen er desuden milevidt fra det, som eksempelvis Vardy ville have fået i Arsenal (ca. gange 2-3 stykker). Han kan blive en sportslig fiasko, men hvis han ikke gør, så er det godt nok fornuftigt.
Last edited by araAFC on 31. Aug. 2016 15:27, edited 1 time in total.

Black Superman
Normal Bruger

Post by Black Superman » 31. Aug. 2016 15:26

araAFC wrote:Roma pushing hard to sign Jack Wilshere on loan. Not a done deal but #CPFC & #AFCB pessimistic as they've had no update since yesterday #AFC

David Ornstein ‏@bbcsport_david 1h1 hour ago
Understand Roma (led by Baldini) & Wilshere camp have agreed terms. He's keen but it's not done, up to Arsenal #AFC #CPFC #AFCB #DeadlineDay

David Ornstein ‏@bbcsport_david 4m4 minutes ago
Roma/Arsenal deal for Wilshere not easy. #AFC angry at Roma conduct in Manolas talks this summer. Still hope for #CPFC & #AFCB #DeadlineDay

Og nu er det pludselig Roma, der ser ud til at løbe med Jack. Og Manolas har åbenbart været et transfermål denne sommer.
Uden sammenligning det bedste sted for Jack at tage hen hvis han absolut skal på lån. Spalletti>Howe>Pardew. Han vil lære at spille i at andet klima med fantastiske spillere og en anden tilgang til fodbold, kan være en genistreg (kan også gå op i hat og briller)
#KroenkeOut, But for god sake don't let Aliko Dangote take over

Post Reply