Optakt: Fulham - Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Optakt: Fulham - Arsenal (PL)

Post by peterdebel » 6. Oct. 2018 0:21

Image

TUNERING: Premier League

TID OG STED: Søndag d. 7 oktober kl. 13.
Craven Cottage. 25.700 tilskuere.

Dommer : Paul Tierney.

TV: 6'ern, Viaplay, BT Sport 1, Eurosport Player, NBCSN, RMC Sport 1 France.

Mindre end 2,5 dag efter vi landede tilbage i London fra Azerbardjan, små 4000 kilometer væk fra London Colney, skal vi i kamp igen...(!) :shock:

Det kræver mentale ressourcer, men Unai ryster blot på hovedet og bekræfter at det ikke bliver et problem og siger med spansk accent: "Maybe, players who played today (Torsdag), can play on Sunday too. We can do that with some players."

Vi har kun tabt 3 ud af 26 opgør mod Fulham i ligaen. Tilgengæld har vi vundet hele 18 stk. og spillet 5 uafgjorte.

Fulham har købt spændende spillere Seri, Anguissa, Mitrovic og ikke mindst Schūrrle som hvis navn de fleste kender.

Men lad os være realistiske og holde et øje på Alexander Mitrovic tidligere Beograd, Anderlecht og Newcastle. Hjemme på Graven Cottage har serberen lavet hele 9 mål i de sidste 10 kampe (!) :shock:

Kun Eden Hazard har lavet flere mål denne sæson end Serberen. Stor Cadeau til Fulham (som på en god dag kan kaldes et mellemhold i PL..) for at spotte og få ham tilknyttet. :!: En effektiv spiller som er god i boksen og som vi nok skal få vores hyr med..

Desuden har Fulham argentinske Luciano Vietto som de har lejet i Atletico Madrid. Argentineren har kvitteret med at lave flotte 3 assists i 7 kampe, men alligevel ligger Fulham nummer 17 i PL ud af 20 hold.

Verden er ofte uretfærdig.

Dog mest fordi Fulham ikke har formået at holde et clean sheet endnu, noget som træner Slavisa Jokanovic er fuldt ud bevidst om.

Får vi styr på Mitrovic og Schūrrle, er jeg overbevist om at 3 point ligger og venter og det gør det lettere for os at hjemmeholdet mangler både deres normale højrebsck Fuso-Mensah (revet skulderen af led) og venstreback, Joe Bryan, som er ude med en lårskade.

Ramsey har fået fri og Aubameyang er stadig i sengen med, vist nok, influenza. Måske er han på bænken..?

Prøv med Lichtsteiner for Bellerin og jeg ved ikke rigtig med Mustafi. Det er lidt et "Hit-or-Miss"og bange for at han fucker noget op..

Gad godt at se:

Leno
Lichtsteiner- Sokratis - Holding -Monreal
Torreira-Granit
Mkhi-Özil- Iwobi
Lacazette

8 sejrer i træk!! Lad os fortsætte vores momentum!! :twisted:

Kan vi overhovedet komme i problemer mod det Pakistansk-ejede Fulhamhold .?
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Mr. Wenger
Normal Bruger

Re: Optakt: Fulham - Arsenal (PL)

Post by Mr. Wenger » 6. Oct. 2018 10:14

Jeg er ret sikker på at UE skifter ud på stort set alle pladser ift. kampen i Baku torsdag aften:

Leno
Bellerin - Mustafi - Sokratis - Monreal
Torreira - Granit
Özil - Ramsey - Auba
Lacazette

Den offensive sammensætning med Özil, Ramsey, Auba og Lacazette har ikke rigtig fungeret endnu, så man kunne overveje at spille Özil centralt og sætte Iwobi og/eller Miki på banen fra start.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 7. Oct. 2018 12:14

Jeg glæder mig til at få set en hel Arsenal kamp i dag! Det bliver den førset hele kamp i lang tid. Det passer mig perfekt når vi spiller i mine ungers middagslurs periode 8) ..

ift. kampen så tror jeg det bliver spændende at se hvor meget vi kan kontrollere kampen. Fullham er et ret fedt hold - der lidt som vi har set med Bournemouth de senere år, tør spille offensiv fodbold og forsøge at kontrollere kampene. Derudover har de nogle spændende typer! Schurle, Seri, Mitrovic, Sessengong og Vietto er vel alle spillere der på et eller andet tidspunkt har været rygtet til os, og er spillere der kan gøre en forskel.

Men vi bør trods alt have den fornødne styrke til at slå dem og presse dem i bund under vejs. Og umiddelbart tror jeg også vores stoppere er ret gode til angribere som Mitrovic. Der vel er en relativt stationær type, som man ved hvor man har (lidt forudsigelig)

God kamp!

Cort
Normal Bruger

Post by Cort » 7. Oct. 2018 12:14

Holdet

Image

Cort
Normal Bruger

Post by Cort » 7. Oct. 2018 12:16

Fulhams startopstilling:
Image

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 7. Oct. 2018 12:18

Spændende startopstilling uden Özil, Ramsey og Aubameyang.
Er Özil syg igen, eller hvad er der med ham?
Både Iwobi og Welbeck har været i god form på det seneste og fortjener en plads i start-11'eren.
Mkhitaryan var ikke med i torsdags, så han må også være helt frisk.
Det bliver interessant at se om den offensive balance bliver bedre nu.

Post Reply