Arsenal Blackpool 2-1 (EPL) MoM/Post debat

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 7. Nov. 2018 22:28

Cech
0
No votes
Jenkinson
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Pleguezuelo
2
33%
Lichtsteiner
4
67%
Guendouzi
0
No votes
Ramsey
0
No votes
Smith Rowe
0
No votes
Maitland-Niles
0
No votes
Mkhitaryan
0
No votes
Welbeck
0
No votes
Torreira
0
No votes
Iwobi
0
No votes
Aubameyang
0
No votes

Total votes: 6

Gabe
Site Moderator

Arsenal Blackpool 2-1 (EPL) MoM/Post debat

Post by Gabe » 31. Oct. 2018 22:28

Stem kun hvis du har set hele kampen.
Afstemningen løber i 7 dage.

FAXE
Normal Bruger

Re: Arsenal Blackpool 2-1 (EPL) MOM /Post tråd

Post by FAXE » 31. Oct. 2018 22:43

Det er sgu en hurtig pm-tråd. Stærkt.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 31. Oct. 2018 23:04

Fantastisk Gabe!!

Det er da helt utroligt, så hurtigt den kom op..

Plejer vi i det hele taget at have en MoM for den lille pokalturnering?

Mange tak og hatten af for det. Det er altid rart at kunne debattere/kommenterer på vores spil og vores spillere.

Personligt havde jeg håbet at se flere af vores talenter på bænken og banen, men med Liverpool ventende, så er det forståeligt at Emery & Co. giver lidt minutter i benene til et par af de spillere som kan komme i kamp lørdag aften..

Debut til Julio Pleguezuelo på venstre back. Gjorde det udmærket og en spiller jeg gerne vil se mere til.
Smith-Rowe er også en spændende spiller som jeg håber på vil kunne få lidt spilletid/indhop mod de knap så stærke hold i PL.
Man må sige at Cech får mere spilletid end jeg havde turde håbe på.. Havde troet at Martinez havde stået i aften,så det var Cech og Leno som stod PL, og EL kampene..

Og så skal Jenkinson også have ros for at spille en fin kamp efter at have fået "debut" igen efter 2 år uden en kamp på førsteholdet.

Når det er sagt så er det skuffende at vi ikke får sat vores spil bedre op på hjemmebane mod et hold af Blackpools kaliber., men en sejr er en sejr og hvis det fører til 3 point i næste kamp er jeg tilfreds.

Må tilbage til denne kamp MoM: Gundouzi eller Lichtsteiner...Hmmm..Det bliver sidstnævnte.

Har et ønske om at vi får mere styr på kampene. Tager tempoet lidt ud og får kørt bolden roligt rundt som under George Graham..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 31. Oct. 2018 23:29

Og vi møder 5pur2 i næste runde. De nakkede West Ham 3 1 på udebane med reserverne. Noget mere overbevisende end os.

Det er på Emirates hvilket nærmest er en fordel for skinkerne. De er bedste udebanehold i ligaen.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 1. Nov. 2018 18:17

Synes egentlig det var en lidt underlig kamp hvor jeg ikke rigtig kan drage ret meget ud af det hele. Kan ikke finde ud af om det var en god eller skidt præstation og egentlig heller ikke rigtig hvem der spillede op til dit niveau.
Det er dog fantastisk at vi undgik forlænget spilletid og kan komme videre og blive klar til Liverpool.

Tak fordi i lagde mærke til den hurtige post tråd. Havde den også klar 15 min før kampen sluttede. :roll:

Post Reply