Arsenal - Liverpool 1-1 (PL) MoM/Post debat

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 10. Nov. 2018 20:17

Leno
0
No votes
Bellerin
0
No votes
Holding
3
13%
Mustafi
0
No votes
Tank
0
No votes
Mhki
0
No votes
Torreira
11
48%
Xhaka
4
17%
Özil
1
4%
Aubemayang
0
No votes
Lacazette
4
17%
Ramsey
0
No votes
Iwobi
0
No votes
Welbeck
0
No votes

Total votes: 23

Gabe
Site Moderator

Arsenal - Liverpool 1-1 (PL) MoM/Post debat

Post by Gabe » 3. Nov. 2018 20:17

Stem kun hvis du har set hele kampen.
Afstemningen løber i 7 dage.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Re: Arsenal - Liverpool 1-1 (PL) MoM Post Tråd

Post by Fantastic-Fab » 3. Nov. 2018 20:34

Stolt. Det bliver godt det her.
Mom : Granit.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

kallemalle
Normal Bruger

Post by kallemalle » 3. Nov. 2018 20:38

Hold da op for en kamp!

Tror da lige hjertet skal have lidt ro efter den omgang.
Gutterne kæmpede som en gal og jeg sidder lidt med en smag af 2 point tabt.
Liverpool havde helt sikker også store chancer og var meget tæt på, men overalt synes jeg vi spiller bedst.

Flot flot mål af Lacazette og godt kæmpet!

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 4. Nov. 2018 7:03

Sæsonens hidtil bedste præstation, vi var for første gang klar fra starten. Kom ud og spillede frisk til og virkede taktisk forbedredte. Selvom Liverpool fik spillet sig til store chancer, så synes jeg at skulle der have været en vinder var det os. Men et point der måske skulle have været 3 imod en titelaspirant, som alle eksperter sagde vi ville få det svært mod, det er mere end godkendt. Optimismen er vendt tilbage, og føler også at man for første gang i flere år havde et Emirates der virkelig skabte en fed stemning. Der blev endelig sunget igennem på tribunerne igen.

Min MOM blev Torreira, fylder virkelig meget og løber dagen lang. Er hurtigt blevet en nøgle spiller på det her hold, og sammen med Xhaka var de to en super akse i går. Synes og at man skal fremhæve Holding, Leno og Lacazette for deres indsats. Ja Leno laver en fejl ved deres mål, men spiller ellers en stor kamp. Man føler sig tryk ved at have ham i mål. Kolasinac skal have en speciel ros for at komme tilbage efter sin skade og levere en god kamp. Der var bare ikke mere i tanken.

Vi tillader stadig for mange chancer imod os, men møder også en af de bedste offensiver i ligaen. Jeg syntes det var sindssygt at Liverpool betalte så meget for Van Dijk, men han viste igen igår hvor meget et hold kan løftes ved at have en klassespiller i det centerforsvar. Holding er på vej i dem rigtige retning, men Mustafi er ikke pålidelig, Kos stopper seneste klubben i 2020 og Chambers er ikke god nok. Så prioriteten til vinter er en CB der skal være førstevalget på den plads.

Fantastisk kamp, som jeg lige tror jeg skal gense højdepunkterne fra. Videre til næste opgave og stadig ubesejret i 14 kampe! COME ON YOU GUNNERS!!

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 4. Nov. 2018 9:54

Det giver ikke mening at liste de positive elementer op fra i går. Det vil tage for lang tid.

Helstøbt indsats. Xhaka kampens spiller.

Så interessant det, Emery har gang i.
Image

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 4. Nov. 2018 10:07

Fed, fed kamp, som helt sikkert bekræfter, at vi bevæger os i den rigtige retning under Emery.

Jeg er lidt ambivalent omkring resultatet. Inden kampen var jeg bange for, at vi ville tabe, men efter kampen føler jeg, at vi kunne have nappet alle tre point. Men overordnet set er det sgu svært at være utilfreds.

Der er mange spillere, som kunne få MoM, men især Torreira, Xhaka og Holding står ud for mig.

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 4. Nov. 2018 17:22

Torreira, shiiiiit! Hvor er han dog god og vigtig!

Super kamp af Mustafi, Holding og Xhaka også. Iwobi med et fremragende indhop. Luksusproblem at Iwobi ikke starter.

Hvis der var nogle, der ikke troede på Unai tidligere, må den her kamp være et godt eksempel på, hvor meget han allerede har ændret!
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 4. Nov. 2018 20:41

God kamp for den neutrale seer.

Vi kom rigtig godt ud til kampen. Kunne let have scoret et par mål. Laca var tæt på, men Mkhi var nok en skuffelse og Kolasinac var egentlig ganske god mod Salah.

Granit spillede en rigtig fin kamp. Det ser ud til at partnerskabet med Torreira bliver bedre og bedre. De sloges godt derinde på midten og fin forståelse mellem Aubameyang og Lacazette.

Lacazette skal bare spille frontangriber i boksen og så kan Auba og Welbeck skiftes til enten at ligge på fløj eller helt oppe på siden af Lacazette

Hvis Bellerin havde sat det skud i nettet fra distancen, så...!

Der var ikke rigtig nogle af vores spillere som helt faldt igennem. Mkhi var en skuffelse og jeg forventede mig meget mere af ham, især når vi møder de andre storhold. Leno var lidt uheldig ved målet, og ved indlæg, men spilleren skal jo lige finde sig til rette i ligaen.

Syntes vi ville mest og var bedst over de 90 minutter, hvor vi dikterer og dominerer spillet, men Liverpools forsvarer gjorde det ikke nemt for os.

Ros (igen) til Emery for nogle gode indskiftninger, som gav holdet momentum og rigtig dejligt at se at vi kan spille lige op med et tophold i PL, og taktisk byde dem op til dans og skabe flere chancer en dem.
Selvfølgelig var vi på hjemmebane med alligevel.

Rigtig god kamp af Torreira som blev MoM efter kampen, Granit og (igen) Holding, ærgeligt at bolden rammer hans støvle så Milner kan score, som holdt Firminho og Salah i et jerngreb og Mustafi spillede egentlig en ok kamp hvor han sørgede for at dække af så forsvaret ikke stod alene med Liverpools offensiv.

Det ser spændende ud
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply