Arsenal - Newcastle (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Arsenal - Newcastle (PL)

Post by peterdebel » 1. Apr. 2019 6:38

Image

Idag kl. 21.

Med nederlag til vores naboer, er dette en absolut MUST WIN kamp og vi kan sætte os på 3 pladsen!! :shock:

Jeg tror på følgende opstilling:

Leno
AMN -Sokratis- Kos-Kolasinac
Granit Guendouzi
Aubameyang Özil Mkhi
Lacazette

Newcastle og Rafael Benitez mangler Clark som med 3 mål hidtil i sæsonen ikke kommer til at score mod os.
Rondon har lavet 9 mål i PL, samt 5 assists, som de er nok deres farligste spiller, derefter Ayoze Perez med 6 mål.

Kan vi holde dem stille og få 3 point, ser det fornuftigt ud.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Vinzent
Normal Bruger

Re: Arsenal - Newcastle (PL)

Post by Vinzent » 1. Apr. 2019 9:58

Vi skal simpelt hen nuppe de tre point i dag, så skulle det være chance for at fejre St. Totteringham’s i år :D

Kommer dagens kamp i fjerneren?
Wenger knows!

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 1. Apr. 2019 10:09

Vinzent wrote:
1. Apr. 2019 9:58
Vi skal simpelt hen nuppe de tre point i dag, så skulle det være chance for at fejre St. Totteringham’s i år :D

Jeps, på 6'eren. Helt enig, de 3 point skal simpelthen på kontoen. Get in!!!!

Maaaaaaaatchday on a Monday!
Image

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 1. Apr. 2019 11:14

Det er jo så fedt at vi kan gå forbi Spurs igen! :D

Flere steder på nettet har jeg set følgende forventede opstilling:
Leno
Mustafi - Papa - Kos
AMN - Ramsey - Xhaka - Kolasinac
Ozil
Laca - Auba
Jeg stoler på at Emery finder den bedste opstilling - og jeg forventer at se et top tændt hold med nogle nye ideer i det opbyggende spil ovenpå ferien i Dubai.
Jeg tænker Newcastle står dybt og spiller kontra, så jeg håber Ozil kommer og sætter spillet for os!
Jeg synes nu også Mhiki har været god på det sidste og at han har været rigtigt dygtig til at sætte noget glid i vores spil. Ved at vælge nogle nemme men hurtige løsninger der får fart i bolden. Jeg tror han og Ozil virkelig kan straffe de dybe hold.
Xhaka har været lidt tvivlsom, men burde blive klar - hvilket er kanon. Han har virkeligt fået en vigtig rolle på holdet, med sin evne til at fordele bolden. Med Papa og Kos bag ham, der begge er meget aggressive i at støde op, bliver rummene bag ham heller ikke så farlige. Men jeg havde nu gerne haft Lucas med.

Hvis vi igen i aften ser Ramsey på 8er pladsen og det fungerer, så synes jeg virkelig det er ekstra ærgerligt at miste ham. For i de perioder han at fungeret på 8eren har han været helt vildt meget værd. Men når disciplinen kun er til at spille en 10er eller anden mere fri rolle, så har han ikke helt samme værdi for os.

Hvis Suarez nogensinde skulle få en rigtig chance fra start, så er det her vel en af de bedste muligheder. Hjemme mod en dårligere modstander.

COYG!

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 1. Apr. 2019 18:08

levinas wrote:
1. Apr. 2019 10:09
Vinzent wrote:
1. Apr. 2019 9:58

Jeps, på 6'eren. Helt enig, de 3 point skal simpelthen på kontoen. Get in!!!!

Maaaaaaaatchday on a Monday!
Tak!
Wenger knows!

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 1. Apr. 2019 19:35

På vej til stadion. Og endnu en gang med de sædvanlige sommerfugle i maven. Jeg håber på en en let kamp med en sikker sejr. Men føler mig endnu ikke sikker på det defensive. En opstilling 3-4-1-2 ville gøre mig tilfreds. Spiller på 4-0 til Arsenal

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 1. Apr. 2019 20:07

Arsenal XI: Leno, Maitland-Niles, Sokratis, Mustafi, Monreal, Kolasinac, Guendouzi, Ramsey, Iwobi, Ozil, Lacazette.

Subs: Cech, Elneny, Mkhitaryan, Aubameyang, Suarez, Jenkinson, Nketiah

Det kunne da sagtens have været værre.. 8) :D

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 1. Apr. 2019 20:42

Koscielny skadet? Guendouzi får en travl aften med mindre Ramsey holder sig til det (formodede) taktiske oplæg. Ikke den bedste defensive bænk.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 1. Apr. 2019 20:46

En 3-4-3 for os og samme for Newcastle.

Unai: "We need respect. Rafa is a though coach. Its diffucelt. Good ambition. Supports need help ud"

Andy Cole har godt ændret sig lidt formmæssigt i studiet hos Skysports. Ligner en "black priest from America"

Vi skal nok holde lidt øje med Miguel Almiron, men seneste sejr til udeholdet er tilbage i 2010.

Offensiv bænk:

Image

God kamp:

https://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.php?f=10&t=8399
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Post Reply