Arsenal - Newcastle 2-0 (PL) MOM POST MATCH

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 8. Apr. 2019 23:09

Leno
0
No votes
Maitland-Niles
0
No votes
Sokratis
1
9%
Mustafi
0
No votes
Monreal
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Guendouzi
0
No votes
Ramsey
4
36%
Iwobi
0
No votes
Ozil
1
9%
Lacazette.
5
45%
Elneny
0
No votes
Mkhitaryan
0
No votes
Aubameyang,
0
No votes

Total votes: 11

Gabe
Site Moderator

Arsenal - Newcastle 2-0 (PL) MOM POST MATCH

Post by Gabe » 1. Apr. 2019 23:09

Endnu en sejr :mrgreen: Det kører jo for os, clean sheet, 3. Plads og endnu sjovere os foran Spurs igen igen igen. 8) Stem hvis i har det kampen. :D

GudEbening
Normal Bruger

Re: Arsenal - Newcastle 2-0 (PL) MOM POST MATCH

Post by GudEbening » 1. Apr. 2019 23:43

Fed sejr. Jeg kritiserede i efteråret holdet for ikke at vinde overbevisende og sikkert. Modstanderne væltede sig i chancer, og det virkede til tider mere som held end forstand, at vi fik vores sejre. I dag kørte spillerne til gengæld sejren sikkert hjem uden at give store chancer væk. Virkelig fedt at se :mrgreen:
Min MoM er Laca, men Ramsey kunne også have fået den. Lad os bede til de højere magter for, at han ikke er alvorligt skadet.

IpswichHorse
Normal Bruger

Post by IpswichHorse » 2. Apr. 2019 0:50

Dejligt at se Özil spille en rigtig god kamp. God på bolden og de to/tre gange han hopper over den bliver det til farlige angreb. En nydelse at se hans blik for spillet.

Ramsay spiller også en rigtig god kamp og synes som oftest at han er medvirkende til at Özil spiller godt med hans konstante løbearbejde. Jeg er endnu en gang fuldstændig uforstående overfor hvorfor Emery ikke har forlænget med ham. Synes det er en kæmpe, kæmpe fejl. Det får jeg svært ved at tilgive ham for. Om end han jo nok er skide ligeglad :)

Laca er klart mom. Fantastisk indsats og han er så ihærdig og kæmper utrætteligt. Hele tiden. Også i 89' når han har scoret og vi er foran med 2. Ham skal vi virkelig holde på.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 2. Apr. 2019 6:30

IpswichHorse wrote:
2. Apr. 2019 0:50
Dejligt at se Özil spille en rigtig god kamp. God på bolden og de to/tre gange han hopper over den bliver det til farlige angreb. En nydelse at se hans blik for spillet.

Ramsay spiller også en rigtig god kamp og synes som oftest at han er medvirkende til at Özil spiller godt med hans konstante løbearbejde. Jeg er endnu en gang fuldstændig uforstående overfor hvorfor Emery ikke har forlænget med ham. Synes det er en kæmpe, kæmpe fejl. Det får jeg svært ved at tilgive ham for. Om end han jo nok er skide ligeglad :)

Laca er klart mom. Fantastisk indsats og han er så ihærdig og kæmper utrætteligt. Hele tiden. Også i 89' når han har scoret og vi er foran med 2. Ham skal vi virkelig holde på.
Hvor er det dejligt at se når det bare kører og vi får 3 point uden at komme i store problemer.

Lacazette har vi heldigvis til minimum sommeren 2022, hvis vi ikke ønsker at sælge 8)
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 2. Apr. 2019 6:32

Ja, endnu en god sejr. Jeg var lidt spændt efter den lange pause fra betydende kampe, men holdet virkede rigtig godt afstemt over hele linjen.

Min MOM er Özil, da han i kampen virkelig viste, at han vil det her. Ud over at være den kreative kraft på holdet byder han sig til i rigtig mange situationer og får såmænd også lavet et frispark i kampen. :D

Post Reply