Arsenal - Crystal Palace 2-2 (PL) POST MATCH / MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 4. Nov. 2019 12:43

Leno
0
No votes
Chambers
0
No votes
Sokratis
3
75%
Luiz
0
No votes
Tierney
0
No votes
Xhaka
0
No votes
Guendouzi
1
25%
Ceballos
0
No votes
Pepe
0
No votes
Lacazette
0
No votes
Aubameyang.
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Saka.
0
No votes

Total votes: 4

levinas
Arsenal Danmark medlem

Arsenal - Crystal Palace 2-2 (PL) POST MATCH / MOM

Post by levinas » 28. Oct. 2019 10:37

Hvem var kampens MOM?

Admin, tilføj gerne afstemning.
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Re: Arsenal - Crystal Palace 2-2 (PL) POST MATCH / MOM

Post by levinas » 28. Oct. 2019 10:45

Hvorfor fanden holder man med Arsenal!? Det er jo det samme evindelige lort man skal igennem som fan, sæson efter sæson. Så rykkede vi for alvor ud af mesterskabskampen efter et remis med Hodgsons middelmådige Crystal Palace. Resten af sæsonen handler det om den vigtige 4. plads - som vi er blevet så forvænt til under Wenger. Vi har ikke rykket os en disse. Man kan tværtimod sige vi er gået fra at være et middelmådigt hold, som spillede flot fodbold til blot at være et middelmådig hold. Til gengæld sker der ting og sager i kulissen, hvor klubbens renommé og værdighed står på spil. Vores anførers opførsel er uværdig og viser at han er så fejlcastet til jobbet som anfører som overhovedet muligt. Hvornår har vi sidst haft en rigtig anfører? Og Xhaka har absolut intet at have det i. Klart han bliver buhet ud af banen, når han er så idiotisk at slentre ud mens vi skal op at score mål. Klubben spiller uge efter uge for en halvtom tribune. Mesut er udsat for en sammensværgelse fra ledelsen + manager, apparently. Shit, vi er blevet en joke af en klub.

MOM: Guendouzi, for at nedlægge Zaha og redde os fra den endegyldige pinlighed. Havde da virkelig været ironisk hvis Zaha havde gjort det onde ved os.

Og folk der stadig whiner omkring VAR, stop det. Vi var oppe med 2-0 imod Palace, på hjemmebane. Det må simpelthen ikke gå galt, med den trup vi har. Der er noget helt galt. Alle pilene peger kun på Emery.
Image

Kriedel
Normal Bruger

Post by Kriedel » 28. Oct. 2019 11:06

levinas wrote:
28. Oct. 2019 10:45
Hvorfor fanden holder man med Arsenal!? Det er jo det samme evindelige lort man skal igennem som fan, sæson efter sæson. Så rykkede vi for alvor ud af mesterskabskampen efter et remis med Hodgsons middelmådige Crystal Palace. Resten af sæsonen handler det om den vigtige 4. plads - som vi er blevet så forvænt til under Wenger. Vi har ikke rykket os en disse. Man kan tværtimod sige vi er gået fra at være et middelmådigt hold, som spillede flot fodbold til blot at være et middelmådig hold. Til gengæld sker der ting og sager i kulissen, hvor klubbens renommé og værdighed står på spil. Vores anførers opførsel er uværdig og viser at han er så fejlcastet til jobbet som anfører som overhovedet muligt. Hvornår har vi sidst haft en rigtig anfører? Og Xhaka har absolut intet at have det i. Klart han bliver buhet ud af banen, når han er så idiotisk at slentre ud mens vi skal op at score mål. Klubben spiller uge efter uge for en halvtom tribune. Mesut er udsat for en sammensværgelse fra ledelsen + manager, apparently. Shit, vi er blevet en joke af en klub.

MOM: Guendouzi, for at nedlægge Zaha og redde os fra den endegyldige pinlighed. Havde da virkelig været ironisk hvis Zaha havde gjort det onde ved os.

Og folk der stadig whiner omkring VAR, stop det. Vi var oppe med 2-0 imod Palace, på hjemmebane. Det må simpelthen ikke gå galt, med den trup vi har. Der er noget helt galt. Alle pilene peger kun på Emery.
Jeg er meget enig.

Xhaka's udvandring igår var vel egentlig er ret godt tegn på at Emery har tabt respekten. Hvis anføreren ikke engang gider, så må der være et eller andet helt galt.
Ja vi kommer foran 2-0, men vi skaber reelt intet i løbet af kampen på nær de sidste 10 minutter hvor vi kaster alt frem i håbet om at score det afgørende mål. Jeg kan som sådan ikke rigtig bebrejde nogle bestemte spillere for at være dårlige, "heller ikke Xhaka", men det er tydeligt at der mangler en gameplan. Det sejler rundt. Forsvaret er på ingen måde forbedret under Emery og det er også tydeligt at vores midtbane efterhånden heller ikke aner hvad de skal. Med et shaky forsvar og en midtbane som ikke aner hvordan de skal få forsvaret og angrebet til at hænge sammen, så er det er det ikke nogen overraskelse at vores ret som kompetente angreb heller ikke kan få det til at fungere.
Jeg har sjældent set et hold med 3 kæder som hænger så dårligt sammen. Vi kunne reelt lige så godt stille op i en 5-0-5 opstilling og så bare slå lange bolde henover midtbanen.

Jeg så så meget potentialle i Emery da han fik mig til at tænke tilbage på Sevilla dagene, men desværre tror jeg ikke at manden har den fornødne taktiske formåen til at ændre Arsenal, og da han nu også fuldstændig har mistet spillernes respekt, så er der i mine øjne kun en løsning og det må være at han forlader klubben. Heller nu end senere...

MOTM = Sokratis

VAR = Fantastisk, det skal bare bruges rigtigt og det er måske der det kniber lidt endnu for de engelske dommere.
"You know, my normal age is 31 but in football years I'm 29. I lost 2 years because of injuries so let's just talk about my football age" Tomas Rosicky

Fan siden Ian Wright dagene og får stadig ballade fordi jeg syntes at Schmeichel skuespillede dengang Wright to-fods tacklede ham :)

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 28. Oct. 2019 12:28

Jeg er enig med Kriedel og Levinas. Så ingen grund til, at skrive så meget.
4 ting dog.
Xhaka burde ikke have været anfører (ældre kæphest)
Emery mangler taktisk forståelse (ældre kæphest)
Der mangler fuldstændig styring og gameplan på holdet
Sokratis burde være anfører (ældre kæphest).

Jeg har læst Phil McNultys idlæg på BBC Football. Kan desværre ikke finde en eneste fejl i det.
Meget af samme indlæg, som kommer fra Levinas og Kriedel

https://www.bbc.com/sport/football/50201291

Post Reply